امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

نقش رسانه ملی در انتخابات پر رنگ تر از هر سال

مشاهده ۶۳۶
۱۴۰۰/۰۳/۰۶- ۲۰:۴۶

سعید جلیلی، داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نخستین برنامه تبلیغاتی قانونی خود برای گفت و گو با جوانان را در قالب برنامه «صدای جوان» در رادیو جوان ضبط کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، جلیلی بعد از ضبط برنامه خود در جمع خبرنگاران گفت: رسانه ملی همیشه نقش مهمی در برگزاری انتخابات داشته است، امسال هم که بیماری کرونا همه گیر شده این نقش پررنگ تر شده است.
وی افزود: عرصه انتخابات عرصه انتخاب مردم است و زمانی انتخاب شایسته صورت می‌گیرد که برنامه‌های نامزدها برای مردم تبیین شده باشد که وظیفه این تبیین برعهده رسانه ملی است. جلیلی تأکید کرد: رسانه ملی باید برنامه‌های اقناع کننده داوطلبان را به گو ش مردم برساند تا مردم بتوانند انتخاب اصلح داشته باشند.
 داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده در رسانه ملی گفت: امسال که امکان برگزاری جلسات حضوری را نداریم نقش صداوسیما پررنگ‌تر شده است باید این جلسات بحث بیشتر فراهم شود و نامزدها با هم مناظره داشته باشند و بحث و تبادل نظر کنند.
وی افزود: برنامه‌هایی که رسانه ملی تنظیم کرده برنامه‌های خوبی است، مثل همین برنامه امروز که در رادیو بود و ما با جوانان به پرسش و پاسخ پرداختیم،  و سوألات و مشکلات جوانان مستقیما به گوش ما رسید.

امتیاز شما