امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

تصویربرداری «جشن سربرون» به خاوران رسید

مشاهده ۳۸۰
۱۴۰۰/۰۳/۰۹- ۰۹:۵۰

تهیه کننده سریال «جشن سربرون» از آخرین مراحل تولید این مجموعه تلویزیونی گفت

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،حسن نجاریان تهیه کننده سریال «جشن سربرون» در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  تصویربرداری این سریال گفت: این روز‌ها در منطقه خاوران هستیم. در این لوکیشن چادر‌های گرمسیری بهادر را تصویربرداری می‌کنیم. وی ادامه داد: بعد از این بخش راهی کمپ انگلیسی‌ها می‌شویم. بعد از تصویربرداری این دو بخش به لوکیش‌های سریال در شهرک غزالی خواهیم رفت.نجاریان عنوان کرد: گرمای هوا گروه را اذیت می‌کند، امیدوارم بتوانیم به سرعت تصویربرداری در این مناطق را تمام کنیم.

گفتنی است «جشن سربرون» مجموعه‌ای ۴۲ قسمتی به تهیه‌کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی است. این مجموعه به سفارش سیما فیلم تولید می‌شود و به روایت دوران قبل از مشروطه می‌پردازد.

در خلاصه داستان «جشن سربرون» آمده است: «بهادر»، کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه «سرخو»، رقابت و مخالفتی دیرینه دارد. مدتی است آتش کینه‌ها خاموش شده است تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری دختری زیبا و کم سن و سال بهادر جهان پسند می‌آید. غافل از اینکه قرار است مدتی بعد جهان پسند به عقد پسرعموش درآید. بهادر قاطعانه با این وصلت مخالفت میکند. زخم‌های کهنه سرباز می‌کنند. هر دو طایفه از کدخدای خود حمایت می‌کنند. درگیری ابعاد بزرگتری می‌یابد و بهادر تلاش بزرگی را آغاز می‌کند.

امتیاز شما