امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

برنامه «ایران ما»مهم‌ترین فرصت صحبت من با ایرانیان خارج از کشور بود

مشاهده ۷۰۵
۱۴۰۰/۰۳/۰۹- ۱۳:۱۷

محسن رضایی در حاشیه ضبط برنامه «ایران ما» شبکه جام جم گفت: از حضور منتقدان در برنامه‌های رسانه ملی استقبال می‌کنم تا زمینه برای تعامل صادقانه فراهم شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در چهارمین روز تبلیغات نامزدها در رادیو و تلویزیون محسن رضایی در برنامه «ایران ما» در شبکه جام جم با ایرانیان خارج از کشور صحبت کرد و با آن‌ها از برنامه‌هایش برای ریاست جمهوری گفت.

او درباره حضورش در استودیو ایرانیان گفت: این برنامه مهم‌ترین فرصت صحبت من با ایرانیان خارج از کشور بود و من به آن‌ها قول صلح و امنیت در کشور دادم تا امکان بازگشت یا سرمایه‌گذاری برایشان فراهم شود.

رضایی با استقبال از نقد خود در رسانه ملی تصریح کرد: من آماده شنیدن هرگونه نقد از تریبون رسانه ملی هستم و امیدوار بودم با مخاطبان خارج از کشور تعامل بیشتری داشتم تا پاسخگوی نظرات آن‌ها درباره برنامه‌های دولت سیزدهم باشم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اهمیت پیوند واقعی میان مردم و نامزدها در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی بیان کرد: امیدوارم فضایی در برنامه‌های انتخاباتی شکل بگیرد تا مخاطبان نیز حضورداشته باشند و ما شاهد تعامل صادقانه نامزدها و مردم باشیم.

امتیاز شما