امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

افتتاح فرستنده تلویزیونی در منطقه شعبجره زرند

مشاهده ۳۶۳
۱۴۰۰/۰۳/۱۰- ۱۲:۳۹

با راه اندازی یک فرستنده تلویزیونی در منطقه شعبجره زرند کرمان، ۴۰ شبکه تلویزیونی و رادیویی با کیفیت بالا در این منطقه قابل دریافت شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در آیین افتتاح این فرستنده که با حضور جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، علیرمضانی، مدیرکل صدا و سیمای کرمان گفت: برای راه اندازی این فرستنده تلویزیونی بالغ بر ۳میلیارد ریال هزینه شده است و با راه اندازی این فرستنده تلویزیونی دیجیتال، از این پس بیش از ۱۹۰۰ نفر از ساکنان این منطقه روستایی تحت پوشش ۲۲ شبکه تلویزیونی دیجیتال و ۱۸شبکه رادیویی قرار می‌گیرند.

وی افزود: با راه اندازی این فرستنده، پوشش دیجیتال شهرستان زرند هم به ۹۹و۷دهم درصد رسید که بالا‌ترین پوشش در سطح استان است و در صورت همکاری مسئولان این شهرستان، تا پایان امسال پوشش تلویزیونی این منطقه به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

شریعتی، نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان هم با قدردانی از مسئولان شبکه استانی کرمان در گسترش پوشش تصویری و صوتی به ویژه در مناطق محروم استان گفت: نقش رسانه ملی در اطلاع‌ رسانی و آگاهی بخشی جامعه بسیار بااهمیت است و رسانه ملی در توسعه فرهنگ غنی اسلامی تأثیر غیرقابل انکاری دارد.
حجت الاسلام علی ابراهیمی، امام جمعه زرند هم با قدردانی از مدیرکل و مسئولان صدا و سیمای استان در راه اندازی این فرستنده تلویزیونی گفت:  نقش صدا و سیمای کرمان در فرهنگ سازی صحیح و اطلاع رسانی دقیق بسیار ارزشمند است و ضرورت دارد که رسانه ملی مورد حمایت بیشتر قرار گیرد.

در پایان، علی صادق زاده، فرماندار زرند نیز با قدردانی از مدیرکل و دست اندرکاران شبکه استانی کرمان، به ظرفیت‌ های ارزشمند شهرستان زرند در بخش‌ های مختلف صنعتی و فرهنگی اشاره کرد و خواستار تهیه برنامه‌ های مختلف و پخش آن از شبکه استانی شد.

 

امتیاز شما