امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

حکایت «امام دل ها» و «پیشوای صادق» در شبکه استانی فارس

مشاهده ۲۵۵
۱۴۰۰/۰۳/۱۱- ۱۳:۰۲

شبکه استانی فارس به مناسبت 14 خرداد سالروز رحلت جانسوز امام خمینی رحمه الله علیه، بزرگداشت قیام 15 خرداد و شهادت امام جعفر صادق علیه السلام ویژه برنامه‌های مختلفی را تهیه کرده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به این مناسبت سیمای استانی فارس، برنامه «امام دل ها» را ویژه رحلت امام خمینی (ره)، «طلیعه بیداری» را ویژه قیام 15 خرداد و «صادق آل محمد» را ویژه شهادت امام جعفر صادق (ع) پخش می‌کند. برنامه‌های روزانه «کاشانه مهر»، «دلگشا»، «صبح پارسی»، «نگاه روز» و «در شهر» هم متناسب با این ایام روی آنتن شبکه فارس خواهند رفت.

شبکه رادیویی فارس با دو برنامه «عبد صالح» و «امام دل ها» سالروز رحلت جانسوز امام خمینی (ره) را گرامی می دارد و در برنامه «طلیعه بیداری» به موضوع قیام 15 خرداد می‌پردازد. «در سوگ صادق» و «پیشوای صادق» هم دو ویژه برنامه رادیو فارس به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) است. سایر برنامه‌های روزانه رادیو فارس از جمله «سلام کاکو»، «پسین دلگشا»، «سایبان مهر» و «شب چراغ» هم به همین رویکرد روی آنتن می روند.

معاونت خبر با تهیه گزارش های تولیدی و مصاحبه با شخصیت های استانی در خصوص رحلت امام خمینی (ره )، بزرگداشت قیام 15 خرداد و شهادت امام جعفر صادق (ع)، رویدادهای این ایام را در سومین حرم اهل بیت و دیگر شهرستان‌های استان با ارتباط های تصویری و ارسال گزارش های مختلف پوشش خبری می دهد .

معاونت فضای مجازی مرکز فارس هم با طراحی و تولید پوستر، بنر و عکس نوشته با موضوع رحلت امام خمینی (ره)، بزرگداشت قیام 15 خرداد و شهادت امام جعفر صادق (ع)، تقطیع و انتشار برنامه‌های صدا و سیما در فضای مجازی و تولید کلیپ و نماهنگ، مخاطبانش را در این ایام همراهی می‌کند.

 

 

 

 

 

 

تصاویر

امتیاز شما