امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

بررسی رویدادهای تاریخی نیمه خرداد در قاب شبکه استانی زنجان

مشاهده ۱۸۴
۱۴۰۰/۰۳/۱۱- ۱۷:۰۰

صدا و سیمای زنجان در قالب ویژه برنامه های مختلف به سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) و سی و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و قیام خونین 15 خرداد می پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به این مناسبت سیمای زنجان در «مرثیه آفتاب» با حضور کارشناسان مربوطه ضمن بیان اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) به بررسی برکات انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی (ره) در تغییر سیاست ابرقدرت ها و شکل گیری جبهه جهانی مقاومت علیه استکبار می‌پردازد. این برنامه در دو قسمت 50 دقیقه ای در 13 و 14 خرداد از ساعت 22 پخش خواهد شد. همچنین این شبکه در ویژه برنامه «راه ولایت» که ساعت 22 روزهای 15 و 16 خرداد به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) به صورت زنده پخش می‌شود، با حضور کارشناسان حوزه و دانشگاه، سیره عملی و زندگانی فردی و سیاسی آن امام جلیل القدر را بررسی و واکاوی می‌کند.

رادیو استانی زنجان هم در ویژه برنامه «اورکلر امامی» با حضور استادان حوزه و دانشگاه و صاحبنظران مسائل سیاسی به بررسی  قیام 15 خرداد و تأثیری که در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است، می‌پردازد. این برنامه در روز 14 خرداد به مدت ۶۰ دقیقه از ساعت ۱۶ تا ۱۷ به صورت زنده پخش خواهد شد.

معاونت اطلاعات و اخبار ضمن پوشش مراسم مناسبتی این ایام در سطح استان با تولید سه گزارش تبیینی به بررسی ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) و تأثیر انقلاب در تغییر مناسبات جهانی می‌پردازد.

معاونت فضای مجازی هم با تولید و انتشار ۲۰ ویدئو، یک موشن گرافیک، ۲۰ متن و دو پوستر به مناسبت سالگرد ارتحال امام و قیام 15 خرداد همراه مخاطبانش است.

امتیاز شما