امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

گفت وگو با استان‌ها جایگزین سفرهای استانی است

مشاهده ۶۳۵
۱۴۰۰/۰۳/۱۱- ۲۰:۳۸

محسن مهر علی زاده امروز برای تبیین برنامه‌هایش مقابل دوربین برنامه‌های استانی قرار گرفت و درباره برنامه‌های خود درزمینهٔ مسائل استانی، به‌طور اختصاصی، صحبت کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی؛ مهر علی زاده بعد از ضبط برنامه استانی خود در استودیو 13 سیما در جمع خبرنگاران گفت: مباحث استانی برای من اهمیت زیادی دارد و از فرصتی که رسانه ملی برای ارتباط با مردم ایران در اختیارم گذاشته خرسندم.

وی افزود: بسیاری از مردم برنامه‌های انتخاباتی من را از طریق شبکه‌های استانی دنبال می‌کنند و این ارتباط فضای مناسبی برای نامزدهاست تا با مردم ایران سخن بگویند.

این نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اهمیت موضوعاتی مانند اشتغال، بحران آب و فراهم شدن بسترهای اقتصادی برای سرمایه‌گذاری در استان‌ها گفت: در مقابل دوربین برنامه‌های دولتم را برای حل معضلات استان‌ها بیان کردم و بر این باورم کشور ایران قابلیت رشد اقتصادی را در چه در کلان‌شهرها و چه شهرهای کوچک دارد.

مهر علی زاده نقش رسانه ملی در انتخابات امسال را بسیار تعیین‌کننده دانست و گفت: با توجه به شرایط کرونا ارتباطات استانی نامزدها وجود ندارد و صحبت ما با شبکه‌های استانی بهترین جایگزین برای این سفرها و تعاملات استانی نامزدها با مخاطبانشان است.

امتیاز شما