امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

«یاد یار» در شبکه استانی اترک

مشاهده ۲۵۲
۱۴۰۰/۰۳/۱۲- ۰۸:۵۳

صدا و سیمای خراسان شمالی با ویژه برنامه‌های مختلف در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد همراه مخاطبانش است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صدای استانی اترک با ویژه برنامه‏ «یاد یار» شنوندگانش را همراهی می‌کند. این برنامه به منظور آشنایی مخاطبان با سیره و روش امام خمینی (ره) با دعوت از مسئولان و کارشناسان سیاسی و مذهبی سعی دارد تا ظلم ستیزی امام و دیدگاه‌های ایشان را درباره قیام مردم و سیره انبیاء و امامان تشریح کند. گزارش، پخش گزیده ای از بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، مرثیه‌های مرتبط با ارتحال امام (ره)، موسیقی، دل نوشته، تلفن و پیامک های مردمی و معرفی کتاب از بخش هایی این برنامه است.
«یاد یار» به تهیه کنندگی مریم سلمانی طبری، جمعه چهاردهم خرداد ماه مصادف با سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از ساعت 17:30 به مدت 90 دقیقه به صورت زنده پخش خواهد شد.
سیمای شبکه اترک نیز با برنامه‌های «یاد یار» و «حماسه ماندگار» به تهیه کنندگی حسین علیزاده مخاطبانش را همراهی می‌کند. این برنامه در قالب بخش های مختلف گزارش های مردمی در مورد شخصیت بارز امام خمینی (ره)، گزیده ای از فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، مرثیه‌های مرتبط با ارتحال امام (ره)، تلفن و پیامک های مردمی، موسیقی تصویر، کلام بزرگان در رابطه با امام راحل و قیام 15 خرداد، تبیین بصیرت و بیداری مردم در قیام 15 خرداد سال 42 به تصویر در می آید.
«یاد یار» پنجشنبه 13 خرداد ساعت 21 و «حماسه ماندگار» جمعه 14 خرداد ساعت 21 از سیمای اترک به طور زنده پخش می‌شود.

تصاویر

امتیاز شما