امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

تبیین اخلاق انتخاباتی حضرت امام(ره) در برنامه‌ های رادیو جوان

مشاهده ۵۶۲
۱۴۰۰/۰۳/۱۲- ۱۲:۴۹

شبکه رادیویی جوان در نیمه خرداد، ویژه برنامه‌ هایی را با هدف تبیین اخلاق انتخاباتی رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) و گرامی‌داشت سالروز 15 خرداد تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در سی و دومین سالگرد عروج ملکوتی امام راحل(ره)، شبکه رادیویی جوان همچون سال‌ های گذشته، تمرکز و توجه ویژه‌ ای بر این واقعه و سالروز قیام خونین 15 خرداد دارد و برنامه‌ هایی را به منظور آشنایی مخاطبان با ابعاد مختلف زندگی سیاسی و فردی امام(ره)، سخنان و رهنمودهای ایشان درباره انتخابات، تبیین جایگاه علمی و حوزوی و سوابق مبارزاتی امام، رهبری‌شان در پیروزی انقلاب اسلامی و ... روی آنتن می‌برد.

 تراب زمانی، مدیر پخش و نظارت شبکه رادیویی جوان درباره ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام (ره) و قیام 15 خرداد این شبکه گفت: در خرداد 1400 که رویداد بزرگ و مهم انتخابات ریاست جمهوری را داریم، تلاش کرده‌ ایم تا سخنان حضرت امام خمینی(ره) و بیانات مقام معظم رهبری را در فواصل برنامه‌ های رادیو جوان پخش کنیم. دو برنامه کوتاه «شما که غریبه نیستید» و «پای صحبت‌ های رهبری» در قالب PSA و آنونس، هر روز به صورت مکرر در چندین نوبت روی آنتن می‌ رود.

وی ادامه داد: هر زمان که رهبر انقلاب سخنرانی دارند، بلافاصله پس از اتمام بیانات ایشان، بر اساس عناوین و کلیدواژه‌های مطرح شده در فرمایشاتشان، برنامه‌های کوتاهی را تولید و در زمان‌ های مختلف و فاصله پخش برنامه‌ های رادیو جوان، تقدیم شنوندگان می‌ کنیم.

مدیر پخش و نظارت شبکه رادیویی جوان، با اشاره به برنامه‌ های تامینی که برای پخش در نیمه خرداد تدارک دیده شده، افزود: ویژه برنامه «عطر یار» را می توانید 13 و 14 خرداد ساعت 19 با موضوع تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام(ره) بشنوید. برنامه‌ های «روایت یک اندیشه»، «یک بیت یک نوا» و «راه آشنا» نیز 14 خرداد به ترتیب در ساعات 6:30 تا 8 صبح پخش می‌ شوند.

زمانی خاطرنشان کرد: برنامه «از 15 تا 15»که وقایع تاریخی روز 15 خرداد سال‌های 1342 تا 1368 را بررسی می‌کند، را برای روز شنبه 15 خرداد ساعت 14 در جدول پخش رادیو جوان گنجانده‌ ایم و برنامه «قیام ماندگار»  نیز در همین روز ساعت 11 ظهر روی آنتن می رود.

وی در پایان گفت: موسیقی‌ ها و ترانه‌ ها، سوگ‌ آوا و مداحی‌ هایی را متناسب با این ایام و نیز سالروز شهادت امام صادق(ع) آماده کرده‌ ایم که از 13 تا 16 خرداد از شبکه رادیویی جوان می‌شنوید.

 

امتیاز شما