امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

همراه با رادیو صبا در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد

مشاهده ۲۵۰
۱۴۰۰/۰۳/۱۲- ۱۲:۵۱

رادیو صبا با برنامه‌ های «مهرگان»، «مسابقه کیمیا»، «نواهنگ»، «راه نیک نامی»، «در جستجوی آفتاب»، «قصه‌ های صبا » و «رادیو شصت»، سالروز رحلت امام خمینی(ره ) و قیام 15 خرداد را گرامی می دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «مهرگان» با موضوع انسان‌ های تاثیرگذار و پخش دیالوگ هایی از سریال «معمای شاه» و پرداختن به اتفاقات تاریخی 15 خرداد، سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد را گرامی می دارد. این برنامه را به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر، از 13 تا 15 خرداد ساعت 21 به مدت یک ساعت از رادیو صبا می‌شنوید.

«کیمیا» عنوان مسابقه مناسبتی رادیو صباست که 14 و 15 خرداد، با طرح سوال هایی با موضوع زندگی امام خمینی(ره) و وقایع تاریخی قیام 15 خرداد، به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر و اجرای سجاد شهرابی ساعت 22 پخش می‌ شود.

ویژه برنامه «نواهنگ» ترانه‌ ها و تصنیف هایی را به مناسبت سالروز ارتحال امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد تقدیم شما می‌کند. این برنامه را می توانید 14 و 15 خرداد ساعت 18:30 به تهیه کنندگی رضا عزتی از رادیو صبا دنبال کنید.

 برنامه «راه نیک نامی» به تهیه کنندگی مریم قاسمی و اجرای رضا شجاعی، 14 و 15 خرداد ساعت 14:30 با کارآفرین‌ ها و خیرین جهادی گفت و گو می‌کند.

 زندگینامه امام خمینی(ره) و ابعاد شخصیتی ایشان، موضوعی است که در مستند گزارشی «در جستجوی آفتاب» روز جمعه 13 خرداد ساعت 17 می‌شنوید.

 همچنین برنامه «قصه‌ های ظهر صبا» به تهیه کنندگی ملیحه مرادی و گویندگی امیرحسین مدرس، روز جمعه 13 خرداد ساعت 13:30 داستان‌هایی را از معمار بزرگ انقلاب روایت می‌کند.

 گفتنی است برنامه «رادیو شصت» به تهیه کنندگی  صباغان، 15 خرداد ساعت 15:30، ترانه‌ ها و تصنیف های تاریخی را به مناسبت سالروز  قیام ۱۵ خرداد روی آنتن رادیو صبا می‌برد.

امتیاز شما