امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های 14 و 15 خرداد در رادیو نمایش

مشاهده ۲۴۸
۱۴۰۰/۰۳/۱۲- ۱۴:۳۳

رادیو نمایش به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب و قیام خونین 15 خرداد، دو ویژه برنامه «تکیه» و «روشنا» به همراه یک نمایش رادیویی را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «تکیه» 14 و 15 خرداد از ساعت 9 تا 10:30، به تهیه کنندگی ریحانه یزدان دوست به صورت زنده و نمایشی اجرا می‌ شود.

در این برنامه، نمایشی توسط حجت الاسلام آقابابا، صاحب تکیه، نگین خواجه نصیر در نقش دختر وی و یک بازیگر به عنوان مهمان تکیه اجرا می‌شود که به خصوصیات امام خمینی(ره)، تفکرات و نقش رهبری و مرجعیت ایشان می‌پردازد.

در فاصله صحبت ها و حضور در تکیه، از آیتم های متنوعی نیز بهره گرفته می‌شود، مانند نگاهی تاریخی به اتفاقات زمان حضرت امام(ره) که خسرو معتضد روایت می‌ کند.

 گفتنی است ویژه برنامه «تکیه» 16 خرداد به موضوع شهادت امام جعفر صادق(ع) می‌ پردازد.

برنامه زنده «روشنا» را می توانید 15 و 16 خرداد ساعت 18 تا 19:30، به تهیه کنندگی علی اله دانه و اجرای امین بختیاری از رادیو نمایش دنبال کنید.

این برنامه از آیتم های گزارشی تشکیل می‌ شود که توسط شنوندگان و مخاطبان رادیو نمایش درخصوص حضرت امام صادق(ع) ضبط  و ارسال می‌ شود.

مجموعه رادیویی «عبور از تاریکی» نیز به نویسندگی اکبرخورد چشم و کارگردانی امیر زنده دلان، از 15 خرداد ماه ساعت 22:30 به روی آنتن رادیو ایران و رادیو نمایش می رود. داستان این نمایش درباره یک دانشجوی فرانسوی علاقه مند به حضرت امام خمینی(ره) است.

امتیاز شما