امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

حضور آگاهانه، انتخاب هوشمندانه

مشاهده ۱۰۸
۱۴۰۰/۰۳/۱۳- ۱۳:۱۷

مدیر کل صدا و سیمای گلستان از تولید و پخش بیش از 9 هزار دقیقه برنامه ویژه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی‌ شهر و روستا در مرکز گلستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، منتظرحجت در جلسه شورای معاونان مرکز ضمن تأکید بر حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات و امیدافزایی در بین مردم افزود: با پیش بینی‌هایی که در معاونت های مختلف صدا و سیما ویژه برنامه سازی انتخاباتی صورت گرفته است، 9 هزار و 656 دقیقه برنامه‌های متنوع انتخاباتی را روی آنتن می‌بریم. وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در خصوص حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب هوشمندانه از سوی آحاد مردم به منظور مشارکت در سرنوشت کشور اظهار داشت: رویکرد اصلی صدا و سیمای گلستان مبتنی بر گام دوم انقلاب و فضاسازی برای مشارکت مردم در انتخابات 1400 است.

بر این اساس در معاونت سیما ویژه برنامه‌های انتخاباتی از جمله برگ برنده، 6-13 و به توان مردم به مدت 3 هزار و 202 دقیقه  تولید و پخش می‌شود. در حوزه صدا نیز ویژه برنامه‌های همراه شو، ایستگاه مشارکت، انتخاب برتر و موسم همدلی از رادیو گلستان و شبکه‌های سراسری رادیویی پخش خواهد شد. معاونت خبر نیز با تهیه و پخش بسته‌های انتخاباتی گزارش‌های ویژه تلفنی، صوتی و تصویری، ارتباط‌های زنده خبری و انعکاس آخرین رویداد‌ها و خبر‌های انتخاباتی در شهرستان‌ها به تعداد 94 مورد تا پایان زمان رأی گیری به ارائه آخرین تحولات انتخاباتی 1400 خواهد پرداخت.
حوزه مجازی هم برنامه‌های ویژه ای را در قالب تولید انیمیشن، مجموعه حرف حساب، اینفوگرافیک، ویدئوکلیپ، موشن گرافیک و ... به تعداد 338 مورد به مدت 312 دقیقه تهیه کرده است و در فضای مجازی تا پایان زمان رأی گیری بارگذاری خواهد کرد.

امتیاز شما