امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
رئیس رسانه ملی پیش از برگزاری اولین مناظره:
رئیس رسانه ملی پیش از برگزاری اولین مناظره:

امیدوارم این مناظره به مردم ایران برای انتخاب درست کمک کند

مشاهده ۵۴۱
۱۴۰۰/۰۳/۱۵- ۱۷:۲۴
تعداد بازدید:541

رئیس رسانه ملی پیش از آغاز مناظره با بیان اینکه این مناظره در محضر مردم ایران و جهان و محضرخدای تعالی برگزار می شود ابراز امیدواری کرد این مناظره به مردم برای انتخابی درست کمک کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به منظور رعایت عدالت در همه شئون مناظره، دقایقی پیش از آغاز آن برای مشخص شدن شماره صندلی‌هایی که نامزدها باید در استودیوی مناظره در آن مستقر شوند ، قرعه کشی شد.

در این قرعه کشی رئیس و معاونان رسانه ملی، اعضای کمیسیون بررسی تبلیغات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  و 7 نامزد این انتخابات حضور داشتند.

 رئیس رسانه ملی در این مراسم  با قدردانی از اعضای کمیسیون بررسی تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری و تلاش همکارانش در رسانه ملی گفت: در فرآیند تبلیغات انتخابات، به امروز، که روز مناظره است، رسیدیم وامیدواریم که این مناظره هم بسیار مفید باشد. وی با بیان اینکه این مناظره در محضر ملت ایران بر گزار می‌شود گفت: این مناظره نه تنها در محضر ملت ایران که در محضر جهانیان است و از آن بالاتر  در محضر خدای تبارک و تعالی است. وی افزود: کسانی که خودشان را در محضر حق می‌دانند واقفند که برای ملت ایران تلاش می‌کنند. دکترعلی عسکری با بیان اینکه کشور ما در حال پیشرفت است گفت: کشور ما در دو دوره حکومت های قبل دچار عقب ماندگی تاریخی شده بود  و پس از انقلاب تلاش‌ دولت‌های مختلف این کشور را به پیش برد؛ اما به هر حال حق ملت ایران بیشتر از اینهاست. وی افزود:  باید تلاش کنیم که در آینده بیشتر از گذشته  کار کنیم و کسی که انتخاب می‌شود باید با قدرت، توانایی و عزم و اراده بیشتر جهادی و فعالانه تلاش کند تا عقب‌ماندگی‌های تاریخی کشور را که ناشی از دو رژیم گذشته قاجار و پهلوی بود مرتفع کند.

رئیس رسانه ملی ابراز امیدواری کرد این مناظره مفید باشد وملت ایران بتوانند از آن استفاده کنند و برای انتخاب بهتر و انتخاب درست تر از آن بهره ببرند.

 

امتیاز شما