امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

گام به گام «رو به جلو» تا انتخابات

مشاهده ۱۹۸
۱۴۰۰/۰۳/۱۷- ۱۰:۰۱

برنامه انتخاباتی «رو به جلو» برای برگزاری انتخاباتی پرشور و آگاهانه در شبکه رادیویی تهران تدارک دیده شده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مهدی زال زاده، تهیه کننده برنامه رادیویی «رو به جلو» گفت: اطلاع رسانی و افزایش آگاهی‌ های عمومی جامعه از روند برگزاری انتخابات و نیز قوانین انتخاباتی، از اهداف این برنامه است تا از رهاورد این تلاش، شاهد تحقق انتخاباتی قانونمند و منطبق با اخلاق انتخاباتی باشیم.

وی افزود: بخشی از برنامه به ایفای نقش بازیگران اختصاص یافته است. نمایش رادیویی از این جهت که بیشترین همزادپنداری را با مخاطب ایجاد می‌ کند و به دلیل این که حداکثر تاثیر را در آگاهی، نگرش و عملکرد مخاطب دارد، به عنوان یکی از قالب های انتقال پیام برنامه برگزیده شده است. در این بخش، کشمکشی میان بازیگران در خصوص موضوع های مورد بحث در برنامه ایجاد می‌ شود و در نهایت با حضور شخص آگاه مسئله حل شده و پیام اصلی به مخاطب انتقال می یابد.

به گفته این تهیه کننده؛ مهمانان این برنامه در بخشی با عنوان گفت و گوی صمیمی‌برگزیده می‌ شوند. در این آیتم چهره‌ های مطرح و شاخص جامعه در حوزه‌ های مختلف از برگزاری انتخابات، مرور برنامه‌ ها و وعده‌های انتخاباتی نامزدها، رسانه‌ های بیگانه و سیاه نمایی، قوانین انتخاباتی و تجربیات انتخاباتی و... صحبت می‌کنند.

برنامه «رو به جلو» را می توانید روزهای زوج ساعت 16:35دقیقه از رادیو تهران بشنوید.

 

 

امتیاز شما