امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
اقتصاددانان در پرس تی‌وی بررسی می‌کنند؛
اقتصاددانان در پرس تی‌وی بررسی می‌کنند؛

مردم ایران از رئیس جمهور آینده چه می‌خواهند؟

مشاهده ۲۳۸
۱۴۰۰/۰۳/۱۷- ۱۴:۵۷
تعداد بازدید:238

برنامه «ایران امروز» (Iran Today) شبکه پرس تی‌وی به طرح این پرسش می‌پردازد که چه موضوعاتی در رأس انتظارات مردم از رئیس جمهور آینده قرار دارد؟

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه«ایران امروز» در برنامه این هفته با تاکید بر این موضوع که در حال حاضر مشکلات اقتصادی از نظر مردم بزرگترین دغدغه مردم است، به این واقعیت می‌پردازد که بیشتر مردمی‌که قصد شرکت در انتخابات را دارند، به این فکر می‌کنند که نامزدها چه طرح‌هایی برای مسائل مختلف اقتصادی دارند.

دکتر هادی حق‌شناس تحلیل‌گر مسایل اقتصادی، دکتر وحید شقاقی شهری رئیس دانشگاه خوارزمی و تحلیل‌گر مسائل اقتصادی و دکتر حسین راغفر تحلیل‌گر مسائل اقتصادی به عنوان کارشناسان این برنامه به واکاوی برخی از مشکلات اقتصاد ایران از جمله نرخ تورم بالا و آزاردهنده‌، منفی شدن رشد ناخالص داخلی، افزایش بیکاری و گسترش قاچاق می‌پردازند. این کارشناسان همچنین با اشاره به اتکا به منابع حاصل از صادرات نفت و یارانه‌های مستقیم در طول یک دهه گذشته به عنوان اشکالات ساختاری اقتصاد ایران، به بررسی راه حل‌هایی که نامزدها برای حل این معضل‌ها ارائه کرده‌اند خواهند پرداخت.

برنامه«ایران امروز» به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی سه شنبه ساعت 00:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود و بازپخش این برنامه چهارشنبه ساعت 05:00، 12:00 و 16:00، پنجشنبه ساعت 07:00 و 19:00 و جمعه ساعت 16:00 روی آنتن خواهد رفت.

امتیاز شما