امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

رسانه ملی در وجوه مختلف امکان تبلیغ را برای نامزدها فراهم کرده است

مشاهده ۶۲۹
۱۴۰۰/۰۳/۱۷- ۲۲:۴۳

سعید جلیلی نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه ضبط برنامه‌های آگاهانه شبکه خبر، اظهار کرد: رسانه ملی با تمرکز روی فضای مجازی و شبکه‌های استانی پوشش خبری مناسبی را برای تبلیغات نامزدها در اختیار مخاطبان گذاشته است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سعید جلیلی پس از ضبط برنامه «آگاهانه» در شبکه خبر ضمن قدردانی از برنامه‌های تبلیغاتی‌اش در صداوسیما گفت: برنامه‌های رادیو و تلویزیون فضایی را فراهم کرده که مردم را مشتاق شنیدن نظرات نامزد‌ها می‌کند اما این فضا باید با طرح موضوعات متنوع همراه باشد.

جلیلی با اشاره به ابتکار عمل رسانه ملی در فضای مجازی افزود: اختصاص استودیوی 24 ساعته در تلویزیون اینترنتی تلوبیون اتفاق ارزشمندی است که امکان ارائه برنامه‌ها برای مخاطبان داخلی و خارجی را فراهم کرده است و می‌تواند در بیان برنامه‌ها و دیدگاه‌های نامزدها مؤثر باشد.

به گفته این نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری صحبت نامزدها با استان‌ها نیز درخور توجه بوده است و اختصاص گف ت وگوی نیم‌ساعته با هر استان برای بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های استانی‌اش ابتکار خوبی بوده است که شایسته قدردانی است.

وی افزود: این برنامه‌ها فرصت مناسبی در اختیار نامزدها می‌گذارد تا درباره برنامه‌های آینده صحبت کنند اما بهتر است موضوعاتی که در این برنامه‌ها مطرح می‌شود تنوع لازم را داشته باشند و تنها به مسائل اقتصادی نپردازند چراکه در کشورمان موضوعات مختلفی وجود دارد که مردم مشتاق‌اند دیدگاه نامزد‌ها را درباره آن‌ها بدانند.

جلیلی با استقبال از طرح سؤالات متنوع در حوزه‌های مختلف از نامزدها گفت: برخی سؤالات در همه برنامه‌ها مشترک است و مخاطبان از شنیدن پاسخ‌های تکراری خسته می‌شوند، گرچه در این برنامه‌ها به پرسش‌های خوبی پرداخته می‌شود، اما از برخی پرسش‌ها غفلت شده است و من از دوستان صداوسیما می‌خواهم که در برنامه‌های باقیمانده به پرسش‌هایی بپردازند که مردم درباره آن سؤال دارند و تاکنون در هیچ برنامه‌ای به آن پرداخته ‌نشده است.

وی افزود: به‌طور مثال از مسائل مرتبط با جوانان به‌ویژه برنامه نامزد‌ها برای تأمین نیاز‌های ورزشی آنان تاکنون حتی یک پرسش مطرح نشده است که امیدوارم در برنامه‌های رادیو و تلویزیون به این موضوعات نیز پرداخته شود.

 

امتیاز شما