امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

نگاهی به اهمیت انتخابات شهر و روستا در «ایران امروز»

مشاهده ۲۲۹
۱۴۰۰/۰۳/۱۸- ۰۹:۲۴

ویژه برنامه انتخاباتی «ایران امروز» سه شنبه 18 خرداد، اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی‌ شهر و روستا و نقش این شوراها در ساماندهی مسائل شهری و روستایی را تبیین می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی در ایران دارای سابقه پنج دوره‌ است و بر این اساس ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی‌ شهر و روستا در خرداد ۱۴۰۰، همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌ شود. اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی در توسعه و افزایش مشارکت مردم در عرصه تصمیم‌گیری شهری و روستایی به عنوان مهمترین راهبرد نظام جمهوری اسلامی تا به آن حد است که فصل هفتم قانون اساسی به این مهم اختصاص یافته است.

با توجه به اهمیت این موضوع، ویژه برنامه انتخاباتی «ایران امروز» سه شنبه 18 خرداد با حضور اقبال شاکری، نمایندۀ مجلس یازدهم و عضو دورۀ چهارم شورای شهر تهران و سید محمود میرلوحی، عضو فعلی شورای شهر تهران، به بررسی اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی‌ شهر و روستا و نقش این شوراها در ساماندهی مسائل شهری و روستایی می‌ پردازد.

ویژه برنامه انتخاباتی «ایران امروز» به تهیه کنندگی عاطفه اقتداری و اجرای غلامحسین طاهری، شنبه تا سه‌شنبه هر هفته به صورت زنده از ساعت ۱۱:۳۰ از رادیو ایران روی آنتن می رود.

امتیاز شما