امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
تمهیدات رسانه ای معاونت فضای مجازی صدا و سیمای گلستان برای انتخابات 1400
تمهیدات رسانه ای معاونت فضای مجازی صدا و سیمای گلستان برای انتخابات 1400

از وعده های انتخاباتی تا یک جرعه حرف حساب در شبکه های مجازی

مشاهده ۱۸۹
۱۴۰۰/۰۳/۱۸- ۱۰:۱۸
تعداد بازدید:189

معاونت فضای مجازی صدا و سیمای گلستان در قالب برنامه های مختلفی که ویژه انتخابات 28 خرداد تدارک دیده است، مخاطبانش را در شبکه های اجتماعی همراهی می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به این منظور علاقه مندان می توانند مهم ترین مسائل مربوط به انتخابات را در مجموعه اینفوگرافیکی «در یک نگاه» نظاره گر باشند. این مجموعه 20 قسمتی در خصوص تبیین موضوعات مختلف انتخابات، با هدف بصیرت افزایی و مشارک سیاسی آحاد مردم تولید و در فضای مجازی توزیع می‌شود. مجموعه مستند «اسم نمی‌برم» هم با مراجعه به افراد محلی به تأثیر شوراهای اسلامی‌شهر و روستا و وعده‌های انتخاباتی نامزدهای شوراها تقدیم مخاطبان می‌شود.

مجموعه پویانمایی «فلان‌ها در انتخابات» با رویکردی انتخاباتی و طنز گونه و با هدف امید افزایی و مشارکت حداکثری در انتخابات 1400 ساخته و پرداخته می‌شود. «آمپول» هم مجموعه ای 10 قسمتی با رویکردی اجتماعی و طنز گونه است که با بیان هنرمندانه به مسائل مطرح در انتخاب می‌پردازد. اخبار و حواشی انتخابات هم در قالب برنامه «اینور و انور» در 15 قسمت به نمایش در می آید. این برنامه با رویکرد طنز در قالب موشن گرافیک به مسائل استانی شورای شهر و روستا می‌پردازد.

اگر پی گیر وعده‌های انتخاباتی نامزدها هستید، حتماً مجموعه «غیر مستقیم» را تماشا کنید. این برنامه در 3 قسمت 4 دقیقه ای به این موضوع از قاب دوربین مخفی پرداخته است. «گام دوم»  برنامه دیگری است که در قالب موشن ویدئو به کلید واژه‌هایی چون مطالبه گری و آتش به اختیار بودن می‌پردازد و سعی در تبیین اهمیت انتخابات پیش رو دارد. در ادامه، مجموعه «قاب» که متشکل از پوستر و عکس نوشت های انتخاباتی است با هدف آگاهی بخشی و تبیین موضوعات مهم انتخاباتی و بیان منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در 40 قسمت تولید و در فضای مجازی و رادیو نمای مرکز گلستان توزیع و منتشر می‌شود.

صدا و سیمای گلستان برای علاقه مندان به فضای مجازی، مجموعه دیگری را با عنوان «حرف حساب» در نظر گرفته که در قالب موشن گرافیک به برملا کردن واگویی‌ها و تکنیک های مخربانه رسانه‌ای غرب در بحث انتخابات و حضور مردم در پای صندوق های رأی در 28 خرداد اختصاص دارد.

 

امتیاز شما