امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

آغاز دومین مناظره تلویزیونی نامزد‌های انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری

مشاهده ۷۰۹
۱۴۰۰/۰۳/۱۸- ۱۷:۰۲

دومین مناظره تلویزیونی نامزد‌های انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی آغاز شد.

با ورود نامزد‌های ریاست به استودیوی مناظره و انجام مرحله قرعه کشی برای استقرار نامزدها بر روی صندلی‌ها، مناظره راس ساعت ۱۷ شروع شد.

در بخش اول این مناظره که تا ساعت 19 ادامه دارد سه سوال به قید قرعه برای هر نامزد مطرح می‌شود و هر نامزد 4دقیقه فرصت دارد تا به سوالاتش پاسخ دهد. همچنین هر نامزد 4 دقیقه فرصت دارد تا به نقد دیدگاه‌های رقبای خود در این مناظره بپردازد. همچنین به هر نامزد 3 دقیقه فرصت داده می‌شود تا درباره دیدگاه‌های مطرح شده سخن بگوید و از خود دفاع کند. در بخش دوم نیز 2 سوال طرح می‌شود که هر نامزد 3دقیقه فرصت پاسخگویی به این سوالات را در این بخش خواهد داشت. در پایان نیز هر نامزد 4دقیقه فرصت دارد جمع بندی از مطالب خود داشته باشد.

بنا بر اعلام ستاد تبلیغات انتخابات، امروز مدت زمان مناظره بیش از سه ساعت و تا حوالی ساعت 20:30 خواهد بود.

این مناظره نیز مانند دوره اول به طور زنده از شبکه‌های یک و خبر سیما، رادیو ایران و رادیو انتخابات روی آنتن می رود. شبکه سلامت سیما نیز با حضور یک مترجم برای ناشنوایان این مناظره را پخش می‌کند.

اجرای مناظره نیز بر عهده مرتضی حیدری است.

بر اساس قرعه کشی نامزدهای حاضر در مناظره به ترتیب محسن رضایی، علیرضا زاکانی، محسن مهرعلیزاده، امیرحسین قاضی زاده‌هاشمی، سعیدجلیلی، سیدابراهیم رئیسی و عبدالناصر همتی پشت میزهای از 1تا 7 می نشینند.

تمام برنامه مناظره از بدو ورود نامزدها تا اتمام مناظره با ۳۳ دوربین با کیفیت HD تصویربرداری می‌شود.

امتیاز شما