امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

انتشار کتاب «آمریکا تور وداع» در سروش

مشاهده ۲۳۴
۱۴۰۰/۰۳/۱۸- ۱۷:۵۲

انتشارات سروش کتاب «آمریکا تور وداع» تألیف کریس هجز، با ترجمۀ محمدعلی شفیعی را روانه بازار نشر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، افول آمریکا از موضوعاتی است که در سال‌ های اخیر، مورد بحث بسیاری از صاحب‌ نظران در داخل و خارج از ایالات متحده بوده است. اکثر قریب به اتفاق، افول را امری حتمی دانسته و آمریکای امروز را با امپراتوری رومِ در حال سقوط مقایسه می‌ کنند.

کتاب «آمریکا تور وداع» به قلم کریس هجز، خبرنگار مستقل آمریکایی است که سال‌ها برای نیویورک تایمز قلم زده و برندۀ جایزۀ پولیتزر نیز بوده است. او دو دهه از عمر خود را در خارج از آمریکا گذرانده و درگیری‌ های آمریکای مرکزی، غرب آسیا و یوگسلاوی سابق را از نزدیک تجربه کرده و ظهور و سقوط قدرت‌ها و کشورها را با چشمان خود دیده است. هجز فارغ‌ التحصیل دانشگاه‌ هاروارد است، وی در این کتاب به موضوع افول آمریکا در ابعاد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی پرداخته است و با ادبیاتی روان و سلیس، وضعیت رو به زوال ایالات متحده را از زبان مردم روایت می‌ کند. وی در کتاب خود داستان زندگی واقعی مردمی را از زبان خودشان نقل می‌کند که همه روزه با مشکلاتی که لاینحل به نظر می‌رسد، دست و پنجه نرم می‌ کنند. مشکلاتی که به بخشی ذاتی از نظام ایالات متحده تبدیل شده و در حال به پائین کشیدن این کشور از اریکه قدرت است.

چاپ نخست این اثر در 476 صفحۀ رقعی، شمارگان 500 نسخه و با قیمت 100000 تومان در انتشارات سروش منتشر شد.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق فروشگاه با شمارۀ 88310610 و یا فروشگاه اینترنتی با شمارۀ 66415401 تماس بگیرند. همچنین از طریق پیام‌رسان واتس‌ اپ انتشارات سروش به شماره 09921605119 و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

تصاویر

امتیاز شما