امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

برتری برنامه سازان و خبرنگاران شبکه جهان بین در جشنواره «ابوذر»

مشاهده ۳۱۴
۱۴۰۰/۰۳/۱۹- ۱۱:۳۸

صدا و سیمای شبکه جهان بین با کسب چند عنوان برتر در پنجمین جشنواره استانی «ابوذر» خوش درخشید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این جشنواره، برنامه سازان و خبرنگاران صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، 12 مقام را به نام خود به ثبت رساندند. باشگاه خبرنگاران جوان معاونت خبر مرکز با کسب پنج امتیاز توانست در این مسابقات بدرخشد. افسانه احمدی رتبه اول، نگار شیخ پور رتبه دوم، صادق صادقی رتبه سوم و عرفانه نعمتیان رتبه شایسته تقدیر در بخش تولیدات تلویزیونی را به نام خود رقم زدند. همچنین رضا کامران سامانی در بخش عکس رتبه دوم را به دست آورد. در بخش رادیو همکاران معاونت صدای مرکز سکوی اول تا سوم را از آن خود کردند. فاطمه رفیعی مقام اول، مریم رضوی مقام دوم و آرزو بلالی مقام سوم را کسب کرد. معاونت فضای مجازی مرکز هم توانست چهار مقام این جشنواره را به اسم خود ثبت کند. طوعه مهری نفر دوم بخش اینفوگرافیک، هادی اسپنانی نفر دوم بخش گزارشی، سجاد خالقی نفر دوم و مریم کریمی نفر سوم بخش موشن گرافیک شد.

 در جشنواره «ابوذر» ۳۷۳ اثر با شعار «پیشگام بودن جوانان در شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن» در ۱۰ بخش و ۱۰ قالب حضور داشتند که در پایان 38 نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

پنجمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» با هدف ارتقای کمی و کیفی سطح رسانه‌ای استان، تمرکز بر جنگ رسانه‌ای دشمن و خنثی کردن آن، تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به‌ ویژه امید آفرینی، انجام روشنگری برای انتقام سخت از آمریکا و خروج از منطقه و همچنین نشان دادن اقدامات مخلصانه و جهادی مردم استان چهارمحال و بختیاری در ایام شیوع کرونا و مشارکت آنها در مراحل گوناگون رزمایش کمک مؤمنانه برگزار شد.

جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، کرونا و کمک مؤمنانه، چهل سالگی دفاع مقدس، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام و امیدآفرینی از موضوعات این جشنواره بود. شرکت کنندگان در قالب های خبر، گزارش (خبری، تحلیلی، تحقیقی)، مصاحبه، تیتر، مقاله و یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی، موشن‌گرافی و فیلم کوتاه در جشنواره «ابوذر» با یکدیگر به رقابت پرداختند.

امتیاز شما