امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

بزرگداشت دهه کرامت در شبکه جهان بین

مشاهده ۱۵۵
۱۴۰۰/۰۳/۲۰- ۱۰:۳۵

صداوسیمای چهارمحال و بختیاری همزمان با ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) و آغاز روزهای سراسر رحمت و برکت دهه کرامت و میلاد فرخنده امام هشتم(ع)، با برنامه‌ های مختلف مخاطبان را همراهی می‌ کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای جهان بین در برنامه تلویزیونی «زیر یک سقف» با دعوت از کارشناس مذهبی و صحبت درباره فضایل و کرامات اخلاقی بانوی خوبی‌ ها، موسیقی و میان برنامه‌ های شاد، دهه کرامت را ارج می نهد. این برنامه با اجرای سوسن حبیبی، پریسا شیرازی و تهیه کنندگی و کارگردانی طیبه اسماعیلی، ساعت 10 پخش می‌شود. همچنین این برنامه در روز یازدهم ذی القعده، میلاد پربرکت حضرت امام رضا(ع)، با دعوت از یک کارشناس مذهبی و پرداختن به شخصیت برجسته آن امام همام و فضایل اخلاقی ایشان، گزارش مردمی‌ با اجرای دنیا صفری، میان برنامه و موسیقی‌ های شاد به تصویر در می‌ آید.

 برنامه «شب های بام ایران» هم با دعوت از کارشناس مذهبی، خواننده، نمایش های طنز، گزارش های مردمی، میان برنامه و موسیقی‌ های شاد، از برکات این دهه بهره خواهد برد. بیژن علی بابایی، تهیه کننده و کارگردان و ابوالفضل هادی پور، مجری این برنامه هستند که هر شب ساعت 21 از سیمای جهان بین پخش می‌ شود.

برنامه «روز نو» هم با پخش گزارش های مردمی، موسیقی و شعر شاعران در این روزها به جشن می نشیند. این برنامه به تهیه کنندگی و کارگردانی آرمان کریمی و اجرای مینا حیدری و عماد صدری نژاد، روزهای فرد ساعت 8 به سمع و نظر بینندگان می رسد.

رادیو جهان بین نیز دهه کرامت را با ویژه برنامه «جشن میلاد» آغاز می‌ کند. این برنامه به تهیه کنندگی رحمان داودیان، گویندگی زهرا اسماعیلی، نویسندگی زهرا خنکداری و گزارشگری مرضیه نادری، 22 خرداد ساعت 10 روی آنتن می رود. گزارش مردمی، ارتباط با مرکز قم و حرم مطهر حضرت معصومه(س)، موسیقی، مداحی، پیامک و تلفن، بسته‌ های صوتی و گفت‌ و گوی کارشناسی از بخش های متنوع این برنامه است.

ویژه برنامه «میلاد نور» به تهیه کنندگی شهرزاد شاهسمندی، با آیتم های کارشناسی، موسیقی و ترانه‌ های شاد، بسته‌ های صوتی، ارتباط با مشهد مقدس و حرم مطهر امام رضا (ع)، روز میلاد امام هشتم به جشن و سرور می‌ پردازد.

معاونت خبر صداوسیمای چهارمحال و بختیاری با تولید 18 خبر مکتوب برای خبرگزاری صدا و سیما به مدت27 دقیقه، 155 خبر مکتوب و گزارش رادیویی و تلویزیونی از شهرستان‌ های ده گانه استان به مدت 233 دقیقه، تولید و پخش 4 برنامه تولیدی رادیویی و تلویزیونی به مدت 14 دقیقه، دهه کرامت را گرامی می دارد.

معاونت فضای مجازی مرکز هم با تولید ویدیوکست، پوستر، موشن گرافیک، انعکاس رویدادهای مربوط به این دهه و برش ویدیویی از برنامه‌ های سیما و صدا و بارگزاری در سایت جهان بین و کانال های مرکز و استان، تولید و انتشار ویدیوکامنت، از فضایل این دهه برای مخاطبانش می‌ گوید.

امتیاز شما