امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

دهه کرامت در قاب صداوسیمای گلستان

مشاهده ۱۶۰
۱۴۰۰/۰۳/۲۲- ۱۳:۴۵

صداوسیمای مرکز گلستان به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت، ویژه برنامه هایی را به منظور تبیین ارزش‌ های معنوی و کرامت خاندان عصمت و طهارت(ع) تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای گلستان ویژه برنامه «بهشت اینجاست» را به صورت زنده در شب میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و شب ولادت حضرت امام رضا(ع) به مدت 75 دقیقه به تصویر در می‌ آورد. این برنامه با بخش های مختلفی از جمله بیان سبک زندگی رضوی و تربیت اسلامی از نگاه ائمه و امام رضا(ع)، ارتباط مستقیم با مراکز قم و مشهد مقدس و پوشش جشن‌ های حرم رضوی، پخش گروه سرود و تواشیح، دعوت از هنرمندان گلستانی، دختران نمونه و مدیحه سرایان استان و گزارش مردمی پخش می‌ شود.

رادیو استانی گلستان هم سه ویژه برنامه «دل آوا»، «ردیف ارادت» و «مشاعره» را در طول این دهه پخش می‌کند. ویژه برنامه «دل آوا» در 10 قسمت 15 دقیقه ای، با معرفی دختران نمونه، مدافعان سلامت و دعوت از شعرا و نویسندگانی که درباره حضرت امام رضا(ع) شعر و کتاب هایی را به نگارش در آورده‌ اند و مباحث کارشناسی روی آنتن می رود. «ردیف ارادت» هم عنوان برنامه‌ ای ۱۵ دقیقه‌ای است که با دعوت از خوانندگانی که به یاد امام رضا و ائمه اطهار(ع) خوانده‌ اند، تولید شده است. «مشاعره» دیگر برنامه این شبکه رادیویی هم در شب میلاد امام رضا(ع)، با حضور چند شاعر که به مشاعره و شعرخوانی در وصف آن حضرت می‌ پردازند، تقدیم شنوندگان گلستانی می‌ شود.

رادیو ترکمنی برون مرزی نیز ویژه برنامه شاد «سایرایاراولکام» را در 8 قسمت 60 دقیقه‌ای در ساعت 16:00ویژه این ایام مبارک روی آنتن می‌برد. 

تهیه گزارش های مختلف از جمله گزارش دوچرخه سوارانی که با رعایت شیوه نامه‌ های بهداشتی، از حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) تا حرم حضرت فاطمه معصومه(س) رکاب می زنند، گفت‌ و گوی ویژه خبری به مدت 25 دقیقه و بارگذاری خبرها و گزارش های مختلف در صفحه خبرگزاری صداوسیما و انتشار در کانال پیام رسان سروش از اقدامانت معاونت خبر صداوسیمای گلستان است.

معاونت فضای مجازی مرکز نیز در دهه کرامت، به بارگذاری برنامه‌ های مختلفی اعم از ۲۰ ویدئو کلیپ، ۱۰ پادکست، ۱۵ نماهنگ و موزیک ویدئو، ۶ موشن گرافی، ۱۱ پوستر و ۲۰ عکس نوشت، سه اینفوگرافیک و تولیدات مکملی بسته‌های صدا، سیما و خبر و راه اندازی صفحه ویژه در وب سایت مرکز می‌پردازد.

 

امتیاز شما