امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

روی موج انتخابات در«پارک ملت»

مشاهده ۲۲۱
۱۴۰۰/۰۳/۲۳- ۰۷:۵۴

شبکه رادیویی تهران در ویژه برنامه«پارک ملت» با افراد تاثیرگذار در افکار عمومی و تحلیل ترندهای فضای مجازی در حوزه انتخابات گفت و گو می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «پارک ملت» عنوان برنامه ای از گروه تهران و رویدادهاست که از 25 تا 28 خرداد، شنوندگان رادیو تهران را همراهی می‌کند.

این برنامه مجله ای ترکیبی با رویکرد خبری-تحلیلی در حوزه انتخابات است که همراه با گفت و گو با افراد تاثیرگذار در افکار مردم و همین طور گزارش از شهرهای مختلف استان تهران طراحی شده است.

برنامه «پارک ملت» با بخش های متنوع مستند خبری، گزارش و نمایش و...، مملو از شور و شوق شرکت در انتخابات است که همراه با موسیقی‌ های شاد و حماسی، بخش طنز و انعکاس انتظارات مردم از دولت آینده و شوراهای شهر و روستا روی آنتن رادیو تهران می رود.

همچنین در آیتم رصد برنامه، اعتبارزدایی از رسانه‌ های بیگانه و تحلیل ترندهای فضای مجازی در حوزه انتخابات مطرح و بررسی می‌شود.

برنامه «پارک ملت» به تهیه کنندگی مریم سادات آصفی، اجرای محمدحسین‌ هاشمی، بازیگری طنز حمید پارسا، گزارشگری مهدی اسماعیلی، نویسندگی مهرشاد مرتضوی و ... ساعت 15 تا 16:25 به سمع مخاطبان می رسد.

 

امتیاز شما