امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌ های رادیو تهران در روز انتخابات

مشاهده ۱۷۰
۱۴۰۰/۰۳/۲۴- ۰۹:۱۲

رادیو تهران جمعه 28 خرداد با حضور در حوزه‌ های انتخابیه و ستادهای برگزاری، از ویژه برنامه «خیابان ملت» بازتاب دهنده حضور پرشور مخاطبان در پای صندوق های رای است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه رادیویی تهران با ویژه برنامه«خیابان ملت» جمعه 28 خرداد، از ساعت 6:30 تا پایان زمان رای گیری، از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز همراه مخاطبان است.

ویژه برنامه«خیابان ملت» از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران، از ساعت 6:30 تا 14:30با حضور در حوزه انتخاباتی با بخش های متنوع، شاد و حماسی و در قالب گفت وگو با افراد تاثیرگذار جامعه همراه شنوندان می‌شود. همچنین در این برنامه تولید و پخش گزارش از شهرهای مختلف استان تهران و همچنین بخش های مختلفی به منظور برانگیختن شور انتخاباتی طراحی شده است. برنامه «خیابان ملت» شامل دو بخش محتوایی است که ضمن انعکاس اخبار و رویدادهای انتخابات شورای شهر تهران، به انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی نیز می‌ پردازد.

مرور انتخابات سال های گذشته، انتخاب اصلح، موسیقی زنده، ارتباط با واحد سیار در یکی از مراکز شعب اخذ رای، ارتباط با گزارشگران سطح شهر و استان تهران و گزارش از شهرهای مختلف ایران از دیگر بخش های ویژه برنامه «خیابان ملت» است.

آیتم «مستند خبری» برنامه به انتخاب اصلح و مدیریت اجرایی قوی و بخش شفاف نیز به گفت وگوی بی پرده با افراد شاخص و سلبریتی‌ ها اختصاص دارد.

تهیه کننده و سردبیر، مریم سادات آصفی، مجری، آرمان غفاریان، سعیده‌ هاشمی و وحید رونقی، بازیگر طنز، حمید پارسا، گزارشگر ستاد انتخابات، علیرضا محمدی، گزارشگران سطح شهر، مهدی اسماعیلی و اعظم قربان پور، نویسنده، مهرشاد مرتضوی و فاطمه عبدالوند و ... در ویژه برنامه«خیابان ملت» مخاطبان را همراهی می‌کنند.

گفتنی است برنامه«خیابان ملت» ساعت 14:50 تا پایان زمان رای گیری، از گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری رادیو تهران روی آنتن می رود. ایجاد و تقویت احساس تکلیف برای شرکت در انتخابات از اهداف اصلی این ویژه برنامه است که ضمن افزایش اطلاعات مخاطبان نسبت به هوشمندی و حضور در انتخابات، بر رفتار و کنش انتخاب به عنوان حق ملی و تکلیف شرعی نیز تاکید می‌ شود.

آیتم «میدان» ضمن ارتباط گیری با مراکز استان‌ ها، حضور سراسری مردم در حوزه‌ های انتخابات را پوشش می دهد. و بخش «دروازه دولت» به رای اولی‌ هایی که تکلیف سیاسی خود را جشن می‌ گیرند، می‌پردازد. آیتم «پرشورها» برنامه«خیابان ملت» نیز تاریخ ادوار ریاست جمهوری در شهرها و استان‌هایی که صدرنشین بیشترین مشارکت بودند، را بازخوانی می‌ کند. گزارش هایی از سطح شهر و شهرستان‌ های استان تهران از بخش «خیابان جمهوری اسلامی» تقدیم مخاطبان می‌ شود. بخش «روا» حضور در پای صندوق رای و احساس از اولین باری که مهر انتخابات بر صفحه شناسنامه نشست، را روایت می‌کند.

«در جریان باشید» از دیگر بخش های برنامه است که اطلاعیه‌ های وزارت کشور و شورای نگهبان قانون اساسی در انتخابات را به سمع شما می رساند. «رخ داد» شامل سوژه‌ های نادر مثل شرکت عروس و داماد در حوزه رای گیری یا شخصیت ها و مراجع عظام پای صندوق های رای خواهد بود. گزیده سخنان بزرگان و مقامات جمهوری اسلامی ایران، از آیتمی‌با عنوان «پیام» روی آنتن می رود.

دعوت هنرمندان و سلبریتی‌ ها از مردم به پای صندوق رای، پخش سرودهای ملی و محلی با محور ایران، وطن، قهرمانان و افتخارات و پیروزی‌ ها از شاهنامه تا روایت فتح از رستم شاهنامه تا رستم های جبهه و... از دیگر آیتم هایی است که از ویژه برنامه «خیابان ملت» پخش می‌ شود.               

ویژه برنامه «خیابان ملت» را به گویندگی محمدحسین امیدی، الهام شوقی، فاطمه نصرآبادی، تهیه کنندگی سینا محمدحسن و محمد بخشایش، سردبیری اکبر محمدی خانی و ... می‌شنوید.

امتیاز شما