امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

روایت‌هایی از دیدارهای محققان جوان با رهبر انقلاب

مشاهده ۳۲۰
۱۴۰۰/۰۳/۲۴- ۰۹:۲۰

مجموعه سه قسمتی مستند «غیررسمی» رهبر معظم انقلاب اسلامی از امروز یکشنبه 23 خرداد با روایت‌هایی از دستاوردهای محققان جوان نسل انقلاب، در سه روز از شبکه چهار سیما، پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در مستند های «غیررسمی» در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، داستان به ثمر رسیدن برخی از دستاوردهای محققان جوان نسل انقلاب روایت می‌شود.
یکی از برنامه‌های مستمر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که از سال‌های گذشته برقرار بوده است، برگزاری جلسات گوناگون با طیف‌های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی و هنری است. جلساتی که در فضایی متفاوت از دیدارهای رسمی‌برگزارشده و رهبر انقلاب پای صحبت‌ها و درد دل‌های حاضران می‌نشینند که بخشی از این جلسات، از سال 95 در قالب جلسات «پنج‌شنبه‌ای» برگزارشده است.
قسمت اول این مجموعه که دیروز ، یکشنبه 23 خرداد ساعت 19 از شبکه چهار سیما پخش شد به دیدار «راویان دفاع مقدس» اختصاص داشت. قسمت دوم  این مستند که امروز دوشنبه 24 خرداد ساعت 19 از این شبکه پخش می‌شود به موضوع «مروری بر دیدارهای پنجشنبه‌ای» رهبر انقلاب و حاشیه‌های این جلسات اختصاص دارد.
در قسمت سوم روایتی از دیدارهای پنج‌شنبه‌ای فعالان حوزه‌ی علم و فناوری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روز پنجشنبه 27 خرداد، ساعت 17 پخش می‌شود.

امتیاز شما