امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

رسانه ملی اصلی ترین محمل برای تبلیغ نامزدها و رساندن نظر نخبگان به مردم است

مشاهده ۹۳۰
۱۴۰۰/۰۳/۲۶- ۱۰:۱۷

رئیسی در حاشیه ضبط برنامه‌ «آگاهانه» شبکه خبر، گفت: در شرایط کرونایی رسانه ملی اصلی ترین محمل برای تبلیغ نامزدها و رساندن نظر نخبگان به مردم بود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سید ابراهیم رئیسی پس از ضبط برنامه «آگاهانه» در شبکه خبر ضمن قدردانی از برنامه‌های تبلیغاتی‌اش در صداوسیما گفت: در این دو هفته فضای مناسبی برای نامزدها فراهم شد تا برای تبیین دیدگاهشان با مردم گفت‌وگو کنند و بیان این حجم از موضوعات به شکل برنامه‌ریزی شده جز از تریبون رسانه ملی امکان‌پذیر نبود.

وی افزود: فضای مجازی نیز این فرصت را به نامزدها برای رقابت بیشتر داده است اما تأثیرگذاری صداوسیما بیشتر از اینهاست.

رئیسی با قدردانی از برنامه‌سازان و دست‌اندرکاران برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها اظهارداشت: به سهم خود به عنوان یک طلبه، یک مسئول و یک نامزد انتخابات، از تک تک کسانی که در رساندن نظرات نامزدها به آنتن رادیو و تلویزیون تلاش کردند تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها فرصت مناسبی در اختیار نامزدها گذاشت تا درباره برنامه‌های آینده شان صحبت کنند گفت: برنامه‌های رادیو و تلویزیون فضایی را فراهم کرد که مردم برای شنیدن نظرات نامزد‌ها مشتاق شوند؛ اما این فضا باید با طرح موضوعات متنوع همراه باشد.

رئیسی همچنین از امکاناتی که رسانه ملی برای حضور نامزدها در شبکه‌های استانی و فضای مجازی فراهم کرده است سخن گفت و افزود: رسانه ملی با تمرکز روی فضای مجازی و شبکه‌های استانی پوشش خبری مناسبی را برای تبلیغات نامزدها در اختیار مخاطبان گذاشته است.

امتیاز شما