امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

شبکه استانی آذربایجان غربی آماده انعکاس حماسه ای دیگر در 28 خرداد

مشاهده ۲۰۶
۱۴۰۰/۰۳/۲۶- ۱۰:۱۹

صدا‌ و سیمای آذربایجان غربی همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی‌ شهر و روستا از اولین ساعات رأی گیری با مخاطبانش همراه می شود و به بازتاب اخبار این رویداد بزرگ و سرنوشت ساز در آخرین جمعه خرداد ماه 1400 می پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «یاشا ایران» از ساعت 06:30 به صورت زنده از سیمای آذربایجان غربی پخش می‌شود. این ویژه برنامه با بخش‌های مختلف از جمله ارتباط زنده با شعب مختلف اخذ رأی و به تصویر کشیدن حضور پر شور مردم در انتخابات، تهیه گزارش‌های مردمی، تهیه گزارش از مسئولان استان، ارتباط با ستاد انتخابات استان، ارتباط با شهرستان‌ها و پخش سرودهای پر شور انتخاباتی به تصویر در می آید. ویژه برنامه «یاشا ایران» در بخش صبحگاهی به تهیه کنندگی محمدرضا همتی و در بخش عصرگاهی به تهیه کنندگی داود سلیمانپور حضور حماسی مردم در پای صندوق های رأی را با حضور 16 گروه تصویربردار، گزارشگر، گروه‌های پرتابل و بهره گیری از ظرفیت 17خبرنگار مستقر در شهرستان‌ها پوشش می‌دهد.

رادیو چی چست در ویژه برنامه‌های «حماسه لر دیاری» از اولین لحظات برگزاری انتخابات از ساعت 06:30 تا پایان رأی گیری به صورت زنده به انعکاس شور حماسی مردم می‌پردازد. در این برنامه‌ با تدارک بخش‌های مختلف از جمله گزارش، تلفن‌های مردمی، پیامک‌های مخاطبان، سرودهای حماسی، مباحث کارشناسی، دعوت از فرمانداران، مسئولان ستاد انتخابات و هیأت نظارت استان، ارتباط با خبرنگاران 17 شهرستان‌ استان و برقراری ارتباط زنده با سایر استان‌ها، سعی می‌شود تا مخاطبان در جریان شور انتخابات و حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی در سطح کشور و استان قرار گیرند.

۱6 گروه تلویزیونی با بیش از 13 گزارشگر در روز 28 خرداد برای تهیه گزارش های مردمی و انعکاس حضـور مردم در پای صندوق های رأی از نخستین ساعت تا پایان زمان رأی گیری تلاش خواهند کرد. در ضمن 7 گروه رادیویی با بیش از 8 گزارشگر و نزدیک به 9 گروه خبری در مرکز استان و نیز 19 خبرنگار در شهرستان‌ها آماده انعکاس حضور مردم و پوشش حماسه ای دیگر در این خطه از کشورمان خواهند بود.

 حوزه فنی صدا و سیمای استان نیز با استقرار 3 واحد سیار تلویزیونی و 1 واحد سیار رادیویی و بهره گیری از امکانات فیبرنوری، SNG ،GSM و بیت کستر در مناطق مختلف ارومیه، علاوه بر ارتباط زنده از 22 نقطه شهری و روستایی با اعزام اکیپ، امکان برقراری ارتباط زنده تلویزیونی و رادیویی از شعب اخذ رأی 17 شهرستان و شبکه‌های سراسری را نیز فراهم کرده است.

واحد خبر در روز انتخابات با پوشش خبری رویدادهای مرتبط با انتخابات و تدارک ۱۴ بخش خبری رادیو (فارسی و آذری) و 7 بخش خبری سیما (فارسی و آذری) اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به انتخابات را به سمع و نظر مخاطبان می رساند.

ایجاد صفحه ویژه انتخابات در وب سایت مرکز، توزیع محتوای تولیدی در بسترهای مختلف فضای مجازی، انتشار نماهنگ و سرود با موضوع انتخابات و تولیدات ویژه در قالب های فتو کلیپ، موشن گرافی با موضوع انتخابات، مسابقه و اینفوگرافی بیانات امام و رهبری از جمله اقدامات فضای مجازی در این خصوص است.

امتیاز شما