امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

پخش همایش ادبی حدیث سرو و گل و‌ لاله از رادیو فرهنگ‌

مشاهده ۱۶۵
۱۴۰۰/۰۳/۲۶- ۱۲:۱۷

رادیو فرهنگ همزمان با دهه کرامت، همایش ملی ادبی دهه کرامت با عنوان «حدیث سرو و گل و لاله» را که با حضور شاعران آئینی سراسر کشورمان پنجشنبه ۲۷ خرداد در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود، پخش می‌ کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، همایش ملی ادبی «حدیث سرو و گل و لاله» که به شعر خوانی شاعران و قدردانی از برگزیدگان شرکت کنندگان در این همایش اختصاص دارد، به طور مستقیم از رادیو فرهنگ روی آنتن می رود.
ماه ذی‌ القعده و دهه کرامت با ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) شروع و با ولادت شمس الشموس، خورشید طوس به پایان می‌ رسد. در این ایام مبارک، پنجم ذی القعده روز قدردانی از امامزادگان و ششم ذی العقده در تقویم ملی، روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) نامگذاری شده، مناسبتی که امسال با ۲۷ خردادماه همزمان است. همایش ملی ادبی «حدیث سرو و گل و لاله» عنوان یکی از برنامه‌ های مهم حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) است که در سالروز بزرگداشت آن حضرت برگزار می‌ شود.
رادیو فرهنگ نیز با توجه به محدودیت حضور عموم در این مراسم، برنامه‌ ها و مراسم حرم شاهچراغ(ع) که با حفظ و رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و در حداقل تجمع ممکن انجام می‌ شود، را برای علاقه مندان پخش می‌ کند.
این برنامه را می توانید پنجشنبه ۲۷ خرداد از ساعت ۱۷ تا ۱۸ از رادیو فرهنگ بشنوید.

امتیاز شما