امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

پوشش رسانه ای انتخابات 28 خرداد از بیش از صد نقطه استان در شبکه فارس

مشاهده ۵۵۹
۱۴۰۰/۰۳/۲۶- ۱۴:۱۶

شبکه استانی فارس سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی‌شهر و روستا در استان فارس را از بیش از صد نقطه استان پوشش رسانه ای می دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با هماهنگی‌های انجام شده و اعزام گروه‌های برنامه ساز و آمادگی خبرنگاران آزاد شهرستان‌ها، روز ۲۸ خرداد، سیمای مرکز فارس، بیش از یکصد نقطه از اقصی نقاط استان، حضور پرشور مردم حماسه ساز فارس را پای صندوق های رای به تصویر می‌کشد.

علیرضا باغبانمنش معاون سیمای مرکز فارس با بیان اینکه گروه‌های مختلف برنامه سازی سیمای شبکه فارس با حضور در نقاط مختلف استان پهناور فارس بزرگترین رویداد سیاسی کشور در سال 1400 را پوشش تصویری می دهند افزود: با تجهیز و آماده سازی یک استودیو ویژه انتخابات در صداوسیمای مرکز فارس لحظه به لحظه بینندگان در جریان روند برگزاری انتخابات و حضور مردم در پای صندوق های رای در استان فارس قرار می‌گیرند.

وی افزود: گروه ویژه ای در ستاد انتخابات استان فارس در استانداری مستقر می‌شود و به طور مستمر مخاطبان را از اطلاعیه‌ها و شرایط برگزاری انتخابات در استان فارس آگاه می‌کند.

معاون سیمای شبکه فارس با بیان اینکه 5 گروه ثابت در حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام، شهرک گلستان ، شهر صدرا ، میانرود و میدان فرصت شیرازی مستقر هستند و انتخابات 28 خرداد را پوشش می دهند .

باغبانمنش افزود: در شهرستان‌های استان هم گروه‌هایی تولیدی سیما با حضوردر شهرستان‌های نورآباد ممسنی ، آباده ، سپیدان ، فسا ، لارستان ، داراب و جهرم مردم را در جریان برگزاری انتخابات قرار می دهند .

وی افزود: علاوه بر این گروه‌ها ، گروهی سیار با حرکت در سطح شهر شیراز از شعب اخذ رای گزارش ها و تصاویر حضور مردم در پای صندوق های رای را برای مخاطبان مخابره می‌کنند.

معاون سیمای شبکه فارس گفت: با تمام 36 شهرستان استان فارس از طریق بستر اینترنت ارتباط زنده برقرار می‌شود و بینندگان لحظه به لحظه از آخرین وضعیت برگزاری انتخابات در سراسر استان فارس مطلع می‌شوند.

معاون خبر شبکه فارس هم با بیان اینکه ده گروه خبری در سطح شهر شیراز و 50 گروه خبری در شهرستان‌ها و مراکز بخش ها، برگزاری انتخابات 28 خرداد را پوشش می دهند افزود : ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری از نقاط مختلف استان بویژه حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام در نظر گرفته شده است.

ابوالحسن کرمی افزود: 9 بخش خبری رادیویی و تلویزیونی در فواصل مختلف بصورت زنده اخبار انتخابات در استان فارس را به اطلاع مخاطبان خواهد رساند.

وی گفت : چند بسته خبری برای پخش از بخش های خبری شبکه‌های ملی بویژه شبکه‌های یک و دو سیما در نظر گرفته شده و هماهنگی‌های لازم صورت پذیرفته است .

معاون خبر صداوسیمای مرکز فارس گفت : خبرگزاری صداوسیمای  فارس از آغازین ساعات انتخابات 28 خرداد خبرهای مختلف انتخاباتی را پوشش خبری می دهد و روی سایت خبرگزاری صداوسیما بصورت مکتوب، کلیپ، عکس و گزارش بارگذاری می‌کند .

معاون صدای شبکه فارس هم با بیان اینکه رادیو فارس با ویژه برنامه" ایران جان" انتخابات 28 خرداد را پوشش می دهد افزود : این ویژه برنامه روز جمعه از ساعت 6 تا 24 با حضور چهار گروه تهیه کننده زنده از رادیو فارس پخش می‌شود .

یاسر جمالی افزود : این ویژه برنامه از ارتباط زنده با ستاد انتخابات استان فارس ، گفتگو با فرمانداران و خبرنگاران آزاد شهرستان‌ها ، ارتباط زنده با مراکز استان‌ها ، پخش کلام امام و رهبری ، ترانه و سرودهای حماسی و نیز پخش صدای مردم ، آنونس های ویژه انتخابات و بخش های مختلف دیگر تشکیل شده است. 

وی گفت: تمامی عوامل برنامه ساز در رادیو فارس جمعه 28 خرداد همراه و همدل با مردم همیشه در صحنه استان فارس ، شکوه حماسه حضور مردم در انتخابات را از طریق امواج رادیویی به دنیا مخابره می‌کنند.

معاون فضای مجازی شبکه فارس نیز از اختصاص یک قاب از قاب های تلویزیون به تولیدات کاربران فضای مجازی در روز انتخابات 28 خرداد خبر داد و افزود : ، تولید عکس نوشته و ارتباط با بیش از سیصد کاربر فضای مجازی برای دریافت رویدادها و عکس های خبری و هنری انتخابات ، تقطیع و بازانتشار همزمان گزیده برنامه‌های صداوسیما در روز انتخابات از دیگر اقدامات معاونت فضای مجازی در همراهی مخاطبان شبکه فارس است .

مهندس فرزاد فیروزی معاون فنی صدا و سیمای مرکز فارس نیز گفت: تمامی زیرساخت های فنی از جمله خطوط فیبرنوری، کانالها های انتقال سریع و ایمن صوت و تصویر و خطوط ارتباطات اینترنتی در سراسر استان آماده و در بهترین وضعیت ممکن قرار دارند.

 

 

 

تصاویر

امتیاز شما