امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

العالم امشب از مشارکت بانوان در انتخابات 1400 می‌گوید

مشاهده ۴۴۰
۱۴۰۰/۰۳/۲۶- ۱۴:۴۹

مشارکت گسترده بانوان در انتخابات شوراهای شهر و روستا، موضوع مورد بحث برنامه امشب «ایران تنتخب» شبکه العالم است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با نزدیک شدن به زمان رأی‌گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، اقشار مختلف آمادگی خود را برای مشارکت در این انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز اعلام کرده‌اند.

این برنامه به موضوع مشارکت گسترده بانوان در انتخابات و نیز حضور چشم‌گیر در حوزه نامزدی شوراهای شهر و روستا اختصاص‌یافته است.

روند افزایشی حضور زنان در عرصه‌های مدیریتی و ایجاد بستری برای به‌کارگیری توانمندی زنان و از سوی دیگر ارتقای خدمات‌دهی به بانوان و فراهم کردن بستر انجام کارهای فرهنگی و مدیریتی از طریق انتخاب در شورای شهر و شهرداری ازجمله موضوعاتی است که با حضور سمیه رفیعی، نماینده مجلس در این برنامه موردبررسی قرار خواهد گرفت.

در خلال برنامه گزارش‌هایی از نظرات مردمی در خصوص شرکت در انتخابات و شرایط نامزد اصلح و نیز بازخوانی نظرات مخاطبان و توییت ها در فضای مجازی با اجرای علاء قاسمی‌پخش خواهد شد.

ویژه‌برنامه «انتخابات در ایران» به تهیه‌کنندگی و نویسندگی، محمد معین مقامی‌با اجرای افنان المعمار و محمدباقر حیدری، مجری کارشناس حسین الموسوی، ملاک انصاری دبیر محتوایی و مترجم، تصویربرداری مهدی عاشوری، محمد خرمی و کاظم بختیاری و دستیاری تهیه، زهرا سودفرد، امشب 26 خرداد ساعت 22 به‌وقت‌تهران به مدت 25 دقیقه به‌صورت زنده به روی آنتن شبکه العالم می‌رود.

امتیاز شما