امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

دکتر علی عسکری رأی خود را به صندوق سیار صداوسیما انداخت/ رسانه ملی؛ همراه ملت ایران در جشن انتخابات

مشاهده ۹۹۴۸
۱۴۰۰/۰۳/۲۸- ۱۹:۲۴

رئیس رسانه ملی گفت: خدا را شاکریم که با به میدان آمدن مردم در انتخابات 28 خرداد، جشن ملی سراسری برای ملت ایران شکل گرفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی عسکری که رأی خود را امروز در صندوق سیار صداوسیما انداخت، گفت: به‌نوبه خود، از مردمی‌که پای صندوق‌ها آمدند و رأی دادند، قدردانی می‌کنم.

وی افزود: از مدت‌ها قبل رسانه‌های نظام سلطه و بدخواهان ملت ایران، با استفاده از امکانات خود و به زبان فارسی تلاش کردند ملت ایران را مأیوس کنند، اما ملت ایران مأیوس نشدند و از ابتدای صبح امروز برای حضور در انتخابات پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و رسانه ملی این حضور را از همان ساعات ابتدایی به تصویر کشید.

رئیس رسانه ملی تأکید کرد: مشارکت بالاتر به معنای ایران قوی‌تر است. افزایش مشارکت باعث می‌شود که رئیس‌جمهور آینده با ظرفیت و توان بیشتری به حل مشکلات مردم ایران رسیدگی و ملت ایران را در دستیابی به آرمان‌ها و اهداف خود، بیشتر کمک کند.

دکتر علی عسکری ابراز امیدواری کرد نتیجه انتخابات توانمندتر و قوی‌تر شدن ملت ایران و راهی برای دستیابی به اهداف بلندتر و بالاتر برای کشور باشد.

وی همچنین تصریح کرد: جا دارد از همه همکاران عزیزم در رسانه ملی که از پیش از انتخابات ریاست جمهوری و در زمان تبلیغات قانونی انتخابات ریاست جمهوری مجاهدت‌های بسیاری کردند، قدردانی کنم.

رئیس رسانه ملی گفت: ملت ایران شاهد این مجاهدت بود؛ به‌طوری‌که نامزدهای این انتخابات توانستند مطالب خود را برای مردم بیان کنند و مردم هم توانستند آن‌ها را با یکدیگر مقایسه نمایند.

دکتر علی عسکری اضافه کرد: به‌خصوص برگزاری مناظره‌ها به‌خوبی انجام گرفت. در روز انتخابات هم تمهیدات مناسبی اندیشیده شد و از سحرگاه امروز همکاران ما در میدان بودند و تلاش کرده‌اند. این عملیات رسانه‌ای تا پایان انتخابات به‌خوبی انجام خواهد گرفت.

ویدئوها

امتیاز شما