امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

فلسفه تمایل کودکان به کتاب های تعاملی چیست؟

مشاهده ۱۴۳
۱۴۰۰/۰۳/۲۹- ۰۶:۴۶

شبکه رادیویی فرهنگ شنبه 29 خرداد، در برنامه «کتاب بان» به سراغ موضوع فلسفه تمایل کودکان به کتاب های تعاملی می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «کتاب بان» امروز، علی اکبر زین العابدین، کارشناس مجری با دکتر رضا محمدی چابکی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در خصوص فلسفه تمایل کودکان به کتاب های تعاملی گفت و گو می‌ کند.

جامعه همگام با پیشرفتت تکنولوژی، به استفاده از تکنولوژی‌های جدید توجه کرده و کودکان نیز از این امر مستثنا نبوده و به استفاده از تکنولوژی‌های جدید مایل هستند. با توجه به این همگانی شدن و ظرفیت بالای به وجود آمده، باید محتوای مناسبی نیز در اختیار کاربران قرار گیرد. این برنامه با اشاره به روش های نوین خواندن، به بیان مزیت ها و پیامدهای کتاب های تعاملی پرداخته و دلایل تمایل کودکان به این کتاب ها را بیان می‌کند.
گفتنی است با توجه به رسالت این برنامه در معرفی چهره‌ های مروج کتابخوانی، به عنوان الگو برای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه و آشنایی شنوندگان با شیوه‌های تبلیغ کتابخوانی، این هفته معصومه خجوی از نوش آباد اصفهان به عنوان مروج مطالعه کتاب، از تجربیات خود در این زمینه سخن می‌ گوید.
برنامه «کتاب بان» به تهیه کنندگی فریده گودرزی را می توانید از ساعت۱۰:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه، از گروه کتاب رادیو فرهنگ پیگیری کنید.

امتیاز شما