امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تصاویر حماسه حضور مردم دیار کریمان در قاب شبکه‌ های سراسری و برون مرزی

مشاهده ۲۵۱
۱۴۰۰/۰۳/۲۹- ۱۵:۴۳

تصاویر حماسه حضور مردم کرمان پای صندوق‌ های رأی، 28 خرداد در بیش از 2 هزار دقیقه برنامه به صورت مستقیم در قاب شبکه‌های سراسری و برون مرزی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علیرمضانی، مدیر کل صدا و سیمای کرمان گفت: شبکه استانی کرمان تصاویر مشارکت مردم در انتخابات 1400را از سه حوزه مرکزی در شهر کرمان شامل گلزار شهدا، حسینه ثارالله و بیت زهرا و همچنین  شهرستان‌های استان به صورت زنده از  12 شبکه‌ سراسری و برون مرزی منعکس کرد. 

علیرمضانی افزود: سیمای مرکز کرمان به این منظور در ویژه برنامه «میدان حضور» حضور مردم دیار سردار دل‌ها را به صورت زنده و با پخش مصاحبه‌های مردمی، سرود، کلیپ‌های مربوط به انتخابات، کلام امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تا ساعات پایانی رأی‌گیری تقدیم مخاطبان کرد. 

وی تصریح کرد: سیمای استانی کرمان علاوه بر این، با برخی از  مراکز استانی و همچنین تمام شهرستان‌ها و دیگر نقاط استان ارتباط مستقیم داشته است و تصاویر حضور حماسی مردم استان پهناور کرمان را در قاب سایر شبکه‌های سراسری و برون مرزی قرار داد. 

مدیرکل شبکه استانی کرمان همچنین از ارتباط استودیویی و مستقیم صدای کرمان با شبکه‌های رادیویی ایران، جوان، سلامت، ورزش، فرهنگ، صبا و رادیو زیارت خبر داد و افزود: رادیو کرمان در ویژه برنامه «روز انتخاب»، این حماسه بزرگ را منعکس کرد.

علیرمضانی در ادامه گفت: معاونت خبر مرکز کرمان هم علاوه بر تهیه و ارسال مصاحبه‌های مردمی، ارسال تصاویر مشارکت مردم پای صندوق های رأی و بارگذاری در سایت خبرگزاری صدا و سیما، خبرهای مربوط به انتخابات از سراسر استان را در مجموعه‌های خبری مختلف به اطلاع مردم رساند. 

وی تولید و انتشار 50 قطعه عکس نوشت از حضور مردم در نقاط مختلف، باز نشر مکملی برنامه‌های سیما و خبر، به روز رسانی صفحه ویژه انتخابات ، فتو کلیپ از آثار مردمی و ارسال به معاونت سیما برای پخش، ارسال محتوای دریافتی پویش «من رأی می‌دهم» و «مردم میدان» به رادیو نما را از  فعالیت‌های معاونت فضای مجازی صدا و سیمای کرمان برشمرد و افزود: صدا و سیمای کرمان در مجموع 68 هزارو 362 دقیقه برنامه با موضوع انتخابات 1400تهیه و پخش کرده است.

امتیاز شما