امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

پخش بیش از 55 هزار دقیقه برنامه انتخاباتی در شبکه اشراق

مشاهده ۲۰۲
۱۴۰۰/۰۳/۲۹- ۱۵:۵۲

صداوسیمای زنجان که پخش برنامه‌ های انتخاباتی خود را از ابتدای امسال آغاز کرده بود، در مراحل مختلف تا به امروز، بیش از 55 هزار دقیقه برنامه با موضوع انتخابات 1400 در قالب‌ های مختلف برنامه‌ سازی روی آنتن برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سید محسن لطیفی، مدیرکل صداوسیمای زنجان با اشاره به خلق حماسه درخشان حضور تاریخی مردم مؤمن و ولایتمدار ایران اسلامی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی‌ شهر و روستا گفت: به این منظور سیمای استانی زنجان با محور تشویق به حضور حداکثری و انتخاب اصلح، در مجموع 19هزار و 555 دقیقه برنامه در قالب‌های متنوع تولید و پخش کرد که از اهم این برنامه‌ ها می‌ توان به «ال گوجی»، «انتخاب اصلح»، «بیرلیک» و «گلجاق» اشاره کرد.

 لطیفی افزود: در روز انتخابات هم با برقراری ارتباط زنده تلویزیونی با شبکه‌های یک، دو، شبکه سه، شبکه چهار، پنج و خبر، پرس تی وی، آموزش، شما و شبکه‌های برون مرزی سیما، مجموعا 353 دقیقه از تصاویر و گزارش های حضور مردم استان زنجان به سمع و نظر بینندگان در اقصی نقاط ایران و جهان رسید.

وی سپس به تشریح برنامه‌ ریزی صدای استانی زنجان پرداخت و گفت: شبکه استانی صدا نیز همگام با شبکه استانی سیما، از اولین روزهای امسال تا 28 خرداد بیش از 35هزار برنامه تولید، تأمین و پخش کرد که برنامه‌های «وحدت نغمه سی»، «آیدین گلجاق» و مسابقه«024» از آن جمله است. علاوه بر این 370 اسلاید هم با موضوع انتخابات در قالب موسیقی و تصویر با 25200 بازپخش از شبکه رادیو نما پخش شده است.

مدیرکل صداوسیمای زنجان درخصوص برنامه‌های معاونت خبر این رسانه نیز گفت: خبر مرکز هم با اختصاص بخش های ویژه خبر سیما و صدا به مدت 1635 دقیقه در قالب گزارش خبری تولیدی، مستندهای کوتاه خبری  و تحلیلی، پوشش اخبار و حواشی انتخاباتی به مهمترین رویداد سیاسی سال پرداخت.

لطیفی در ادامه با اشاره به تلاش همکاران معاونت مجازی در این ایام گفت: این معاونت با تولید و انتشار 30 قطعه موشن گرافیک، 30 قطعه پوستر، 5 قطعه اینفوگرافیک، 20 قطعه فتوکامنت، 10 قطعه پادکست، یک قطعه کمیک موشن، برگزاری 10 قسمت مسابقه «انتخابات1400» و با بازنشر تولیدات سیما و صدا شامل 100 ویدئو، 10 نماهنگ، 30 پادکست و 20 کلاکت از فایل‌های مسابقه کشوری «6 + 13» و نیز «طراحی صفحه انتخابات 1400» در سایت صدا و سیمای زنجان، به مدت 584 دقیقه همراه مخاطبان در فضای مجازی بود.

وی در پایان تصریح کرد: در مجموع رسانه ملی و استانی با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود تلاش کردند با تبیین ضرورت حضور مردم در پای صندوق‌های رأی در این برهه از تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب، امید به آینده و  شور و نشاط انتخاباتی در جامعه ایجاد کنند و نقش مهمی در مقابله با توطئه‌ها و تهاجم رسانه‌ای دشمنان این نظام مقدس داشته باشند.

امتیاز شما