امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌ های رادیو صبا در روز ولادت امام رضا(ع)

مشاهده ۱۸۶
۱۴۰۰/۰۳/۳۰- ۱۲:۰۵

شبکه رادیویی صبا به مناسبت فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، ویژه برنامه‌ های متنوع و شادی را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو صبا به مناسبت فرارسیدن ولادت ثامن الحجج(ع)، ویژه برنامه‌ های «به بهانه عشق»، «صباهنگ»، «طنز و ترانه»، «مسابقه بیست شو» و «صبامک» را تقدیم شما می‌کند.

ویژه برنامه «به بهانه عشق»  با آیتم های گزارش زنده از شهرهای زیارتی مشهد و قم، آدم های خاص، آقای بلدییان، چه حرف ها و خبرگزاری صبا، روز سه شنبه اول تیر، ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را جشن می‌ گیرد. این برنامه در این روز میزبان یکی از هنرمندان ایرانی  است و در بخش های مختلف، با پخش موسیقی و ترانه‌های شاد، این روز را به مخاطبان تبریک می‌ گوید. ویژه برنامه «به بهانه عشق» ساعت 17، به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و گویندگی مهدی پر و معصومه حیدر نژاد راهی آنتن می‌شود.

برنامه «صباهنگ» به تهیه کنندگی سجاد کلبادی نژاد، 1 تیر ساعت 18:30، با پخش ترانه‌ ها و موسیقی‌ های درخواستی  مخاطبان، لحظات شادی را برای شنوندگان رادیو صبا فراهم می‌کند.

برنامه«طنز و ترانه» که ترکیبی از ترانه‌ های شاد و نمایش های طنز رادیویی است، با اجرای لطیفه‌ های شیرین، میلاد امام رضا(ع) را تبریک می‌گوید. این برنامه را می توانید روز سه شنبه ساعت 10 به تهیه کنندگی مجید امجدی فرد از رادیو صبا بشنوید.

«صبامک» عنوان برنامه ای برای پاسخگویی پیامک های مخاطبان، با بیانی طنز و لحنی شاد است که در سالروز میلاد امام رضا(ع)، به صورت ویژه با عرض تبریک و شاد باش راهی آنتن صبا می‌شود. این برنامه را محمد اوزی و شیدا زینی اجرا می‌کنند.

مسابقه پرهیجان «بیست شو» نیز با طرح سوال های مربوط به روز ولادت امام هشتم(ع)، شادی را برای مخاطبان رادیو صبا به ارمغان می آورد.

 

امتیاز شما