امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

روایت ماندگار شبکه جهان بین از حضور پرشور مردم بام ایران در روز سرنوشت

مشاهده ۲۱۷
۱۴۰۰/۰۳/۳۰- ۱۳:۵۵

شبکه استانی جهان بین در روز انتخابات، همدلی و عشق مردم چهارمحال و بختیاری به میهن‌شان را به مدت 3538 دقیقه انعکاس داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به این مناسبت، پخش ویژه برنامه‌های صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری از ساعت 6 صبح 28 خرداد آغاز و تا ساعت 2 بامداد ادامه داشت. ارتباط با واحدهای سیار، شبکه‌های سراسری و شبکه شما، ارتباط تصویری با گزارشگران اعزامی‌ به نقاط مختلف استان و پخش موسیقی و نواهای ویژه انتخابات با حضور خوانندگان استانی از جمله بخش های مختلف برنامه‌های صدا و سیمای شبکه جهان بین بودند.

معاونت سیما با برنامه «بر بام افتخار» از ساعت 6 تا 2 بامداد، برقراری 75 ارتباط با شبکه‌های سراسری به مدت 550 دقیقه از جمله شبکه‌های یک، دو، سه، پنج، خبر، شما، قرآن، آموزش، برون مرزی و ... همدلی مردم استان را به تصویر کشید. معاونت صدا با برنامه «بُنگ همدلی» از ساعت 6 تا 2 بامداد، برقراری 107 ارتباط با گزارشگران در شهرهای مختلف استان به مدت 302 دقیقه و برقراری 6 ارتباط به مدت 18 دقیقه با رادیو تهران و مراکز خراسان رضوی، بوشهر، کردستان و خوزستان، حماسه آفرینی مردم استان را بر روی امواج رادیو انعکاس داد.

معاونت خبر هم با تولید و تهیه 510 دقیقه خبر شامل 10 ارتباط زنده رادیویی با خبرنگاران آزاد شهرستان‌ها، 25 ارتباط زنده تصویری با فرمانداران شهرستان‌های ده گانه استان و گزارش های انتخاباتی 25 شهر و روستا در مجموعه‌های خبری تلویزیون، 42 ارتباط زنده رادیویی و تلویزیونی با ستاد انتخابات، 22 مجموعه خبری رادیویی و تلویزیونی، ارسال و بارگذاری 80 خبر مکتوب به تهران و سایت خبرگزاری، بارگذاری 40 پست و استوری در شبکه‌های مجازی، ارسال 13 گزارش تصویری و رادیویی به تهران، ارتباط با شبکه‌های یک، خبر، رادیو پیام و تهران، حضور چشمگیر مردم بام ایران پای صندوق های اخذ رأی را در نقاط مختلف استان را پوشش داد.

معاونت فضای مجازی نیز با تولید و انتشار 846 عکس، 62 ویدئو، 32 متن خبری، 162 پوستر و عکس نوشت، 12 فتوکامنت، 32 ویدیو کامنت، انتشار 94 خبر و برنامه تولیدی سیما و صدا، تولید و پخش 7 کلیپ و موشن گرافیک، تولید 67 خبر و رویدادهای انتخاباتی و تهیه 162 عکس برای پخش در رادیو نما، به مدت 628 دقیقه، شور و شعور سیاسی و اجتماعی مردمان این خطه را بار دیگر در تاریخ ایران به یادگار به ثبت رساند.

امتیاز شما