امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

برنامه‌ های تازه شبکه رادیویی جوان برای تابستان 1400

مشاهده ۵۷۳
۱۴۰۰/۰۴/۰۲- ۱۵:۰۴

مدیر شبکه رادیویی جوان از تدارک ویژه این شبکه رادیویی برای پخش برنامه‌ های جدید و فصول تازه برنامه‌ های شاخص در روزهای تابستان 1400 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علی‌رضا مقصودی مطالبه گری را یکی از مهمترین رسالت‌ های شبکه رادیویی جوان دانست و افزود: الحمدلله رادیو جوان در روز انتخابات، حضوری پررنگ داشت و همه همکاران من تلاش کردند تا با دعوت همه اقشار جامعه به ویژه جوانان و همچنین پخش برنامک‌ های ترغیب کننده و امیدآفرین، همراه شنوندگان حماسه دیگری را خلق کنند.

مدیر رادیو جوان تصریح کرد: ما در برنامه‌ های خود، علاوه بر ترویج امیدآفرینی، تعقّل و افزایش سواد رسانه‌ ای مخاطب، با دعوت از مسئولان، همچنان پیگیر مطالبات مردم خواهیم بود. شبکه رادیویی جوان رسانه‌ای است در کنار مردم که صدای جوانان ایران را می‌ شنود و انعکاس می‌ دهد.

وی با اشاره به تدارک ویژه برنامه‌ هایی تازه برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در فصل تابستان گفت: برای این ایام، فصل جدید برنامه‌ های شاخص را با رویکرد تفریحی و ایجاد فضایی شاد و با طراوت طراحی کرده ایم. «گل یا پوچ»، «خبر چین»، «جوان گشت»، «هفتک»، «توپ» و «اینجا شب نیست» عناوین برنامه‌ هایی است که در تابستان 1400 با ساختاری نو و بخش‌ هایی تازه به روی آنتن رادیو جوان می‌ روند.

علی‌رضا مقصودی در پایان بیان کرد: پخش موسیقی‌ های به روز و متنوع در فواصل برنامه‌ ها، در دستور کار شبکه رادیویی جوان در فصل تابستان قرار دارد. همچنین برای دهه اول و دوم ماه محرم در حال طراحی یک برنامه تازه با قالبی جدید هستیم که در هیئت اندیشه ورز رادیو جوان در حال بررسی و نهائی شدن است.

امتیاز شما