امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

نشانِ پرتلاش بر سینه همکاران خدوم رسانه‌ملی

مشاهده ۵۷۲
۱۴۰۰/۰۴/۰۵- ۱۱:۱۹

دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی، در یادداشتی که در هفته نامه صداوسیما چاپ شده است عنوان «پرتلاش» را که مقام معظم رهبری در پیامشان به رسانه ملی دادند، نشان افتخاری بر سینه کارکنان خدوم این سازمان دانست و تلاش همکارانش را در این زمینه ستود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این یادداشت آمده است:

ملت بزرگ ایران 28 خرداد با حضور پــای صندوق‌هـای رأی، سرنوشــــت چهارسال پیش روی خود را تعیین کرد. نامزدهای ریاست جمهوری در این دوره، بیش‌تر از هر زمان وعده‌های خود را از آنتن رسانه‌ملی به مخاطبان چند ده میلیونی رساندند و برنامه‌های خود را در ایام تبلیغات تشریح کردند.

همکاران عزیزم برای ادای تکلیف خود در قبال این مرز و بوم تاریخی سنگ تمام گذاشتند تا شعار رسانه ملی در این انتخابات یعنی «رسانه ملی، حضور پرشور، انتخاب درست» محقق شود. رسانه ملی توانست فضای بی‌سابقه‌ای را برای تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فراهم آورد؛ به گونه‌ای که نه فقط زمان و تعداد برنامه‌های مرسوم دوره‌های گذشته افزایش یافت، بلکه شبکه‌های استانی و استودیوهای مجهز برای فضای مجازی هم به خدمت گرفته شد تا نامزدهای محترم ریاست جمهوری و مردم، بدون دغدغه از شیوع بیماری کرونا با یکدیگر هم کلام شوند.

معاونت‌های مختلف، همه مراکز تابعه و ادارات کل سازمان در این ایام مجاهدانه پای کار آمدند. لازم می‌دانم  از همه مدیران، دست اندرکاران و عواملی که بی هیچ چشمداشتی برای سربلندی ایران عزیز شبانه‌روز در این جهاد رسانه‌ای خدمت کردند، قدردانی کنم.

در روز رای گیری، همکارانم در سراسر ایران اسلامی‌با حضور در مراکز اخذ رأی، تصاویر و لحظات تاریخی مشارکت ایرانیان در تعیین سرنوشت خود را به بهترین شکل ثبت و ضبط کردند. از آغاز تا پایان رأی گیری همکاران بخش‌های تولید رادیویی، تلویزیونی، فنی، سیاسی، برون‌مرزی، استان‌ها، مجازی و پشتیبانان ایشان با همه توان به میدان آمدند تا نه فقط هم میهنان ما در سراسر این سرزمین، بلکه در همه جهان در جریان چگونگی انتخاب ملت قرار بگیرند و بار دیگر عظمت ایران اسلامی را نظاره کنند.

همکاران عزیزم، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در پیام خود بعد از برگزاری موفق انتخابات 28 خرداد 1400 با تشکر از رسانه‌ملی، صفت رسانه پرتلاش ملی را به‌کار بردند که این جز با تلاش مجاهدانه شما و خانواده‌های صبور و همراه‌تان حاصل نمی‌شد.

اینجانب ضمن قدردانی و تشکر از تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه همه همکارانم در بخش‌های مختلف سازمان صدا و سیما رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌لعالی) را به خانواده بزرگ رسانه ملی تبریک می‌گویم و عرض می‌کنم: صفت زیبای «پرتلاش» برای شما همکاران گوارای وجودتان باد.

رسانه ملی همان گونه که نقش اثرگذار خود را در تغییر سبک زندگی مردم در ایام کرونا به منظور مهار این بیماری مرموز و منحوس به منصه ظهور رساند، در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نیز با پایبندی به اصول اساسی و حرفه‌ای خود، هدفش را فراهم کردن حضور پرشورمردم قرار داد.

شر ایط سخت معیشتی مردم ناشی از جنگ کم سابقه اقتصادی، تحریم‌های ظالمانه و برخی  سوء مدیریت‌های اجرایی در کنار شرایط کرونایی دست به دست هم داده بود تا فضای انتخابات سردتر از هر زمان دیگر شود، رسانه‌های معاند نیز این فرصت را برای خود غنیمت شمرده و با تمام توان بر طبل تحریم انتخابات زدند و ناامید کردن مردم را از حضور در پای صندوق رأی هدف اصلی خود قرار دادند. در این میان بعد از یاری خداوند متعال، راهبری‌های  مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عنایات شهدای انقلاب و نظام اسلامی در ترغیب مردم، تلاش‌های جهادی و خالصانه شما همکاران عزیزم در رسانه ملی و عزم ،همت و غیرت ملت ایران  نقشه بدخواهان را درهم شکست.

بی‌گمان، رسانه‌های معاند و استکباری بعد از این انتخابات باشکوه، با تاکتیک‌های دیگری راهبرد جنگ نرم علیه ایران عزیز را پیگیری خواهند کرد و رسانه ملی نیز همچون همیشه در خط مقدم مقابله با این عملیات رسانه‌ای دشمن در میدان خواهد ایستاد و اجازه نخواهد داد نقشه‌های دشمن در این حوزه به سرانجام برسد.

رسالت تاریخی رسانه ملی در این ایام آرامش بخشی به افکار عمومی و حفظ امید مردم به آینده‌ای روشن است؛ در عین حال که باید بعنوان چشم بینای ملت پیگیر مطالبات و دغدغه‌های ولی نعمتان انقلاب و نظام اسلامی‌باشد.

همکاران عزیزم، مسیری صعب پیش روست. باید دست در دست هم این مسیر سخت را بپیماییم و با همدلی و تلاش، وظیفه رسانه‌ای خود را نسبت به ملت شریف ایران ادا کنیم.

امتیاز شما