امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

بررسی عملکرد دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد در 1100دقیقه

مشاهده ۲۸۳
۱۴۰۰/۰۴/۰۶- ۱۳:۲۱

صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در قالب 1100 دقیقه برنامه‌، با حضور مسئولان و شخصیت‌های برجسته دستگاه قضایی به فعالیت‌ها و عملکرد دادگستری استان می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای دنا در برنامه‌های «گفت‌وگو»، «نگاه روز»، «شویل دنا» و «خانواده» به مدت 350 دقیقه به بررسی عملکرد دستگاه قضایی استان با هدف روشنگری و آشنایی مخاطبان با حقوق اولیه خود می‌پردازد. مستند گزارشی، کلیپ، کلام بزرگان در خصوص اهمیت قوه قضائیه و دعوت از مسئولان و کارشناسان مربوطه از بخش‌های اصلی این برنامه‌‌ها به شمار می‌رود.
 رادیو دنا نیز به مدت 850 برنامه‌های «پاسخ»، «میزگرد»، «مشاور شما»، «پیام استان»، «صبح دنا»، «نگاه روز»، «گفت‌وگو» و «شبانه» را با حضور مسئولان دادگستری استان روی آنتن می‌برد و ضمن بررسی عملکرد دستگاه قضا در استان، به طرح سؤالات و مشکلات مردم در این خصوص می‌پردازد.
معاونت خبر هم تهیه گزارش‌های خبری، رادیویی و تلویزیونی در این هفته، پوشش خبری حضور مسئولان قضایی استان، انعکاس دیدار رئیس دادگستری استان با مدیران استانی و کشوری، پوشش خبری همایش‌ها و ملاقات عمومی مردمی را در دستور کار خود دارد.
 تولید پوستر، اینفوگرافیک، عکس نوشت، برگزاری عکس واره مردمی، جریان سازی در شبکه‌های اجتماعی، ایجاد صفحه ویژه در وب سایت مرکز، معرفی برنامه‌های رادیو و تلویزیون در بستر فضای مجازی و بارگذاری محتواهای تولید شده در وب سایت مرکز و پیام ‎رسانی برای هفته قوه قضائیه از اقدامات فضای مجازی مرکز در این هفته است.

امتیاز شما