امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
«ویکی هیسپان» بررسی می‌کند:
«ویکی هیسپان» بررسی می‌کند:

اعتراضات بحرینی‌ها در پی شهادت یک زندانی سیاسی مبتلا به کرونا

مشاهده ۲۱۹
۱۴۰۰/۰۴/۰۸- ۱۳:۱۰
تعداد بازدید:219

برنامه «ویکی هیسپان» شبکه هیسپان تی وی در این قسمت، اعتراضات مردم بحرین در پی شهادت یک زندانی سیاسی مبتلا به کرونا را زیر ذره‌بین می‌برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «ویکی هیسپان» به تهیه‌کنندگی مهدی عرب که هر هفته یکی از چالش های داخلی یا منطقه‌ای با عاملیت کشورهای عربستان، امارات و بحرین را مورد بررسی قرار می دهد، در این قسمت شهادت حسین برکات، زندانی سیاسی 48 ساله در اثر ابتلا به ویروس کرونا و اعتراضات مردم بحرین نسبت به بی‌توجهی رژیم آل خلیفه به سلامت زندانیان را برای مخاطبان اسپانیایی زبان خود به تصویر می‌کشد.

در این برنامه ضمن نمایش تصاویر و ویدیوهایی از اعتراضات مردم بحرین، موضوعاتی همچون سهل‌انگاری رژیم آل خلیفه نسبت به شیوع عمدی ویروس کرونا در زندان‌های بحرین و سرکوب اعتراضات مردمی در این کشور طی سال های اخیر مورد واکاوی قرار می‌گیرد.

برنامه «ویکی هیسپان» با نام «از قلم افتاده»، محصول شبکه پرس تی وی تولید است و برای مخاطبان اسپانیایی زبان هیسپان تی وی زبانگردانی می‌شود. این برنامه پنجشنبه نهم تیر ماه ساعت 04:15 از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود و بازپخش آن همان روز ساعت های 11:15 و 20:15 و جمعه ساعت 13:15 روی آنتن می رود.

امتیاز شما