امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

آیت الله دژکام: صدا و سیما در انتخابات کاری بزرگ انجام داد

مشاهده ۲۰۹
۱۴۰۰/۰۴/۱۳- ۱۲:۲۹

امام جمعه شیراز در دیدار با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای فارس به اهمیت سند فرهنگی فارس اشاره کرد و آن را نقطه عطفی در شکوفایی فرهنگی استان دانست.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، آیت الله دژکام با بیان اینکه باید برای اجرای این سند مطالبه عمومی از طرف رسانه شکل بگیرد و پس از اجرایی شدن نیازمند گفتمان سازی است، افزود: این سند در ۹ راهبرد و ۹۹ اقدام نوشته شده است. نماینده ولی فقیه در استان فارس در ادامه با تشکر از حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، گفت: این حضور مردم جای شکرگزاری دارد، زیرا در مسیری که ۴۲ سال پیش انتخاب کرده اند همچنان پابرجا هستند. آیت الله دژکام همچنین از نقش اثرگذار شبکه استانی فارس در انتخابات نیز تشکر کرد و گفت: صدا و سیما در انتخابات به منظور تشویق و زمینه سازی برای حضور مردم کاری بزرگ انجام داد. امام جمعه شیراز به برنامه سازی در دهه کرامت هم اشاره کرد و گفت: کار صدا و سیما در دهه کرامت به لحاظ شکل و محتوا در مقایسه با سال‌های گذشته بسیار متفاوت و قابل تقدیر بود. آیت الله دژکام افزود: شیراز در هر زمینه‌ای ظرفیت‌های فراوانی برای تولید محتوا دارد که رسانه باید به خوبی از آن بهره برداری کند. مورد دیگری که ایشان به آن اشاره داشت، اهمیت جشنواره «چلچراغ» بود که سبب معرفی هر چه بیشتر حضرت احمدبن موسی است.
سید تقی سهرابی، مدیرکل صداوسیمای فارس هم با اشاره به موفقیت‌های این مرکز گفت: در سالی که گذشت تلاش کردیم تا مشکلات و ظرفیت‌های استان فارس در قالب گزارش‌های مختلف در شبکه‌های سراسری به نمایش درآید. وی به پوشش برنامه‌های انتخابات، دهه کرامت و همراهی و همدلی با حوزه‌های علمیه به عنوان پایگاه بزرگ دینی اشاره کرد و افزود: بررسی مشکلاتی همچون کم آبی، بیکاری، تورم و تزریق نشاط و امید به جامعه نیز در دستور کار شبکه استانی فارس است. وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک ۳۵۰ طرح در مرکز فارس با دعوت از رئیس رسانه ملی به بهره برداری می رسد، گفت: همزمان با این افتتاح‌ها، ساخت دو سریال «حضرت احمدبن موسی» و «شهید دوران» هم کلید زده خواهد شد.

 

تصاویر

امتیاز شما