امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
بررسی مواضع شخصی و سیاسی نخست وزیر اسرائیل در «بیانیه با ریچارد مدهرست»؛
بررسی مواضع شخصی و سیاسی نخست وزیر اسرائیل در «بیانیه با ریچارد مدهرست»؛

باسم نعیم از نفتالی بنت می‌گوید

مشاهده ۱۳۸
۱۴۰۰/۰۴/۱۳- ۱۵:۱۹
تعداد بازدید:138

کتر باسم نعیم یکی از رهبران حماس و وزیر بهداشت سابق فلسطین میهمان این هفته برنامه «بیانیه با ریچارد مدهرست» ( The Communiqué with Richard) Medhurst) شبکه پرس تی وی است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،ر یچارد مدهرست، تهیه‌کننده و مجری برنامه «بیانیه با ریچارد مدهرست» در گفت و گو با دکتر باسم نعیم ضمن نگاهی به سوابق شخصی، سیاسی و نژادپرستانه نفتالی بنت، به تجزیه و تحلیل عملکرد و خط مشی سیاسی نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی می‌پردازد. همچنین تفاوت‌های او با بنیامین نتانیاهو، ادامه روند متجاوزانه و ستمگرانه‌اش نسبت به فلسطینی‌ها، جنگ‌طلبی‌اش علیه ایران، حمله به غزه و سوریه و تشویق به جنگ‌افروزی در منطقه مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.
ریچارد مدهرست از دکتر باسم نعیم می‌پرسد که چه عواملی منجر به برکناری نتانیاهو شد؟ چرا نفتالی بنت از نتانیاهو خطرناک‌تر است و نخست وزیری او چه تاثیری بر فلسطین و کشورهای همسایه می‌گذارد؟
برنامه «بیانیه با ریچارد مدهرست» دوشنبه ساعت ۱۰:۰۰ به وقت تهران روی آنتن شبکه پرس تی‌‌وی می‌‌رود و بازپخش این برنامه همان روز ساعت ۲۱:۰۰ و سه‌شنبه ساعت ۰۵:۰۰، ۱۹:۰۰ و ۰۳:۰۰، چهارشنبه ساعت ۰۸:۰۰، پنج‌شنبه ساعت ۱۴:۰۰ و روز جمعه ساعت ۲۳:۰۰ خواهد بود.

امتیاز شما