امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر کل صدا و سیمای ایلام:
مدیر کل صدا و سیمای ایلام:

با نظرسنجی های دقیق پی به خواست مردم می بریم

مشاهده ۲۴۶
۱۴۰۰/۰۴/۱۴- ۰۹:۲۸
تعداد بازدید:246

مدیر کل صدا و سیمای ایلام با تأکید بر اهمیت نظرسنجی های صدا و سیما گفت: فلسفه وجودی رسانه ملی مخاطب محور بودن است و همین نظر سنجی‌ها برای ما مشخص می‌کند که مردم چه می خواهند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بازوند، مدیر کل صدا وسیمای ایلام در مراسم قدردانی از زحمات و تلاش های همکاران واحد پژوهش و سنجش افکار در ایام انتخابات گفت: با تلاش جهادی و گسترده پرسشگران و دست اندرکاران واحد پژوهش و سنجش افکار مرکز ایلام، رسانه استانی توانست پیش بینی دقیقی از نتایج سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی‌ شهر و روستا در استان ایلام داشته باشد. بازوند با اشاره به اینکه در سال های اخیر نتایج نظرسنجی‌های واحد پژوهش و سنجش افکار مراکز صدا وسیما به ویژه در استان ایلام قابل اعتماد ترین نظرسنجی از بین تمام نظر سنجی‌های صورت گرفته از سوی سایر نهادها و مراکز مختلف دولتی و غیر دولتی بوده است، افزود: در واقع همین نظرسنجی‌ها پایه، اساس و منشا بسیاری از تصمیم گیری‌ها در عالی ترین سطوح کشور است و اطلاعات مفیدی از وضعیت جامعه را در اختیار سیاست گذاران و مسئولان قرار می دهد. وی بر اهمیت نظر و خواسته مردم در نظام مقدس جمهور اسلامی تاکید کرد و گفت: و بدنبال آگاهی از نظرات آنان،  پلی ارتباطی میان ما و مخاطبان برقرار می‌شود.

اسدی، مدیر واحد پژوهش و سنجش افکار شبکه استانی ایلام هم ضمن قدردانی از همراهی و همدلی همیشگی مدیر کل با مجموعه پرسشگران و پژوهشگران مرکز گفت: همکاران پر تلاش این واحد با شناخت درست و عمیق از وظیفه خود، ماموریت های رسانه استانی را به درستی و به نحواحسن به مرحله اجرا رساندند و با وجود سختی‌ها دقیق ترین نظرسنجی را ارائه کردند.

امتیاز شما