امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

آلبوم جدید همایون شجریان در برنامه «دانگ» رادیو نمایش

مشاهده ۱۹۲
۱۴۰۰/۰۴/۱۵- ۱۱:۵۳

مجله موسیقی «دانگ» رادیو نمایش، پنج شنبه 17 تیر در گفت و گو با مدیر هنری آلبوم جدید همایون شجریان و فردین خلعتبری، به بررسی این اثر می پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، اسماعیل باستانی، تهیه کننده و مجری برنامه «دانگ» گفت: در برنامه این هفته با رضا موسوی، مدیر هنری درباره آلبوم جدید فردین خلعتبری و همایون شجریان و همچنین با همایون نصیری درباره دنیای موسیقی و وضعیت موسیقی در روزهای کرونایی گفت و گو می‌کنیم.

وی ادامه داد: در برنامه «دانگ» موسیقی‌ های دارای مجوز وزارت ارشاد به علاقه مندان معرفی می‌ شود و در بخش کارشناسی و تحلیل با خوانندگان، موسیقی دانان، نوازندگان و ترانه سرایان گفت و گو می‌کنیم. برنامه «دانگ» رادیو نمایش که پیش از این «نوباب» نام داشت، به شیوه مطالبه گر از مردم دعوت می‌ کند تا به آثار خوب موسیقی گوش دهند. این برنامه از آیتم های «موزیک باز»، «سازباز»، «نغمه ساز»، «پیکان جوانان»، «پیاده رو» و «بخش میدانی» تشکیل شده است.
مجله موسیقی زنده «دانگ» تولید گروه برنامه‌ های مستند و ترکیبی، به تهیه کنندگی و اجرای اسماعیل باستانی و با حضور نوژان حیدری، مجری و کارشناس، پنج شنبه‌ها ساعت 18 به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می‌ شود.

امتیاز شما