امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

قدردانی فرمانده سپاه فتح از اقدامات و تولیدات ارزشمند شبکه دنا

مشاهده ۴۲۳
۱۴۰۰/۰۴/۱۵- ۱۳:۱۱

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد شبکه استانی دنا در انتخابات 28 خرداد و پوشش حرفه ای حوادث و رویدادهای استانی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سردار خرمدل در دیدار با مدیرکل و معاونان شبکه استانی دنا، اقدامات این رسانه را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی‌ شهر و روستا ارزشمند دانست و گفت: شبکه استانی دنا با عملکرد حرفه ای و با تولید برنامه‌های متنوع و متناسب با ذائقه مردم توانست اعتماد نه تنها مخاطبان این استان، بلکه مخاطبانی از استان‌های همجوار را هم جلب کند.
فرمانده ارشد نظامی سپاه پاسداران در استان همچنین با اشاره به عملکرد صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات و حوادثی چون زلزله سی سخت، آتش سوزی جنگل ها و مراتع استان تصریح کرد: صدا و سیما به خوبی در اینگونه حوادث نقش رسانه ای خود را ایفا کرده است.
امیر رئوف، مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد هم مدیریت جهادی سپاه استان را الگویی برگرفته از مدیریت جهادی دوران دفاع مقدس دانست و گفت: این مدیریت الگوی خوبی برای همه مدیران استانی است. رئوف با قدردانی از حرکت های جهادی سپاه فتح و تیپ 48 فتح استان افزود: سپاه در دوران آواربرداری و کمک به بازسازی شهرشتان دنا و سی سخت، کمک به اجرای طرح شهید سلیمانی و کادر درمان و تلاش های امدادی در آتش سوزی‌ها و عمران و آبادانی مناطق محروم گام های مؤثری برداشته که نشان از باور اعتقادی پاسداران و تدبیر و برنامه ریزی فرماندهان این مجموعه است. وی در پایان بر همکاری در اجرای طرح های فرهنگی برای کاهش آسیب های اجتماعی  و کمک به ارتقای جایگاه فرهنگی استان تأکید کرد.

تصاویر

امتیاز شما