امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

نقش بی نظیر شبکه جهان بین در ترویج و گسترش ارزش های اجتماعی

مشاهده ۱۶۴
۱۴۰۰/۰۴/۱۶- ۰۹:۰۴

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان چهارمحال و بختیاری عملکرد صدا و سیما در پخش ویژه برنامه‌های ماه مبارک بی نظیر و ارزشمند دانست.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محمدی در آیین قدردانی از عوامل برنامه تلویزیونی «ماه عاشقی» تلاش کارکنان صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در تولید و پخش ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان را ارج نهاد و گفت: این رسانه به عنوان همراه همیشگی کمیته امداد، حرکت بزرگ و بی نظیری در ماه مبارک انجام داد که هدف اصلی آن ارائه خدمت و امداد رسانی به مردم بوده است. وی در ادامه از صدا و سیما به عنوان دستگاه آگاهی بخش در امر زکات نام برد و گفت: برنامه‌های خوبی در خصوص زکات تولید شده است که باید با برنامه ریزی صحیح، برنامه‌های فاخری با این موضوع تهیه و تولید شود.

افشارنیا، مدیرکل شبکه استانی جهان بین هم ضمن قدردانی از همکاری و تعامل سازنده کمیته امداد و ستاد زکات استان با این مرکز گفت: تمام حوزه‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی، در ماه مبارک رمضان، برنامه‌های قابل توجهی ارائه دادند و در امر زکات هم در قالب یک بسیج عمومی، تولیدات مؤثری از جمله «ایران همدل» و «ایران مهر» پخش شد. افشارنیا تصریح کرد: در آینده با همت و یاری کمیته امداد و صدا و سیما، کارهای فاخر ماندگار و تأثیرگذاری تولید خواهد شد.

برنامه «ماه عاشقی» از ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان بود که تقدیم مخاطبان شبکه جهان بین شد.

امتیاز شما