امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

تدارک رادیو صبا برای سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)

مشاهده ۲۰۶
۱۴۰۰/۰۴/۲۰- ۱۰:۲۷

رادیو صبا در روز دوشنبه 21 تیر به مناسبت سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و روز ازدواج، ویژه برنامه‌ های مختلفی را پخش می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه‌های «صبح صبا»، «به وقت زندگی»، «شهر فرنگ»، «صبامک»، «عصر صبا» و «صباهنگ» به مناسبت روز ازدواج به صورت ویژه روی آنتن رادیو صبا می روند.

برنامه «صبح صبا» به تهیه کنندگی سجاد کلبادی نژاد و اجرای مهبد قناعت پشه و محمد رضا قلمبر، 21 تیر از ساعت 7 صبح به مدت 90دقیقه در فضایی شاد و پرنشاط با موضوع ازدواج پخش می‌شود. این برنامه با بیانی طنز، نکاتی را درباره عدم برپایی مجالس عروسی در این دوران برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا گوشزد می‌کند.

 برنامه خانواده محور «به وقت زندگی» با مشارکت مخاطبان، معیارهای مهم ازدواج را  برمی‌شمرد. این برنامه را می توانید به تهیه کنندگی ساریا چهری و اجرای مهسا حق پناه، فردا ساعت 10 پیگیری کنید.

برنامه طنز «شهر فرنگ» که تلفیقی از نمایش های طنز و موسیقی‌ های شاد است، در روز ازدواج، لطیفه‌ ها و نمایش های طنزیی با موضوع ازدواج را تقدیم شما می‌کند.

تهیه کنندگی این برنامه بر عهده مجید امجدی فرد و اجرای برنامه نیز با فریبا باقری است.

همچنین برنامه «صبامک» را می توانید با اجرای زیبای محمد اوزی و شیدا زینی، 21 تیر با موضوع سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) از رادیو صبا دنبال کنید. پیامک های مخاطبان نیز در برنامه خوانده می‌شود.

برنامه زنده «عصر صبا» با تاکید بر ترویج فرهنگ ازدواج آسان بر پایه معیارهای اخلاقی، برای مخاطبان این سوال را که «اگر بخواهید به جز سکه و پول و طلا که مهریه رایج است، برای نزدیکان خود یک مهریه خلاقانه تعیین کنید که فایده اش شامل حال بقیه هم شود، چه چیزرا  تعیین می‌کردید؟» مطرح می‌کند. برنامه «عصر صبا» را آزاده شاهرخ مهر با گویندگی لاله جلال آبادی تهیه می‌کند.

برنامه موسیقی محور «صباهنگ» در روز ازدواج، ترانه‌ های شاد را روی آنتن می‌برد و در این برنامه از مخاطبان خواسته می‌ شود مصرع «هر کسی دارد خیال ازدواج ...» را با طبع شعر خود کامل کنند. گفتنی است این برنامه ساعت 18:30 به تهیه کنندگی  رضا عزتی و اجرای مهبد قناعت پیشه، به سمع شنوندگان رادیو صبا می رسد.

امتیاز شما