امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
از سوی شبکه‌های سیما؛
از سوی شبکه‌های سیما؛

شبکه های سیمای رسانه ملی مردم را دعوت به روشنایی می کنند

مشاهده ۳۱۵
۱۴۰۰/۰۴/۲۱- ۱۴:۲۷
تعداد بازدید:315

شبکه‌های سیما در اقدامی هماهنگ با دعوت مردم به مصرف بهینه برق و ایجاد فضایی همدلانه، می کوشند بحران مصرف برق و تامین آن را تا جای ممکن کم کنند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دیروز عصر شبکه‌های یک، دو، سه، پنج، آموزش، کودک و امید به طور همزمان و در اقدامی مشترک ضمن فرهنگ سازی در مصرف برق، از مردم‌ خواستند با خاموش کردن چراغ ها و وسایل برقی غیر ضروری، به تنظیم مصرف در شبکه سراسری برق کشور کمک کنند. این دعوت از هموطنان برای مشارکت مسئولانه از سوى مجریان برنامه‌های زنده و زیرنویس انجام‌ شد. گفتنی است اقدام منسجم شبکه‌های سیما در ادامه دعوت برنامه «سیمای خانواده» شبکه یک و مشارکت مطلوب هموطنان انجام می‌شود.
دو روز پیش پویش 15 دقیقه‌ای برنامه «سیمای خانواده» شبکه یک سیما به صرفه‌جویی 400 مگاواتی مصرف برق در سراسر کشور انجامید. مجری این برنامه از مردم درخواست کرد وسایل غیرضروری را خاموش کنند. دقایقی بعد طبق اعلام مقام عالی توانیر مشترکان در همان لحظه و به درخواست این مجری،  مردم عکس العمل معنادار نشان دادند. همچنین روز گذشته معاون اول رئیس جمهوری از اقدام مؤثر رسانه ملی در دعوت مردم به صرفه جویی قدردانی کرد.

ویدئوها

امتیاز شما