امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

شور و نشاط صبحگاهی با برنامه های رادیو سمنان

مشاهده ۳۵۵
۱۴۰۰/۰۴/۲۲- ۱۰:۳۰

برنامه «صبح به خیر قومس» به منظور نشاط صبحگاهی و پرداختن به موضوعات مختلف و اطلاع رسانی، تقدیم به شنوندگان رادیو استانی سمنان می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه کنندگی مریم بابایی و فاطمه سلطان علیان با هدف ایجاد شور و نشاط در ساعات آغازین کار و تلاش صبحگاهی و فرهنگ سازی در زمینه‌های مسائل اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی هر روز به جز جمعه‌ها به صورت زنده ساعت 7 صبح به مدت یک ساعت از صدای استانی سمنان پخش می‌شود. آموزش حقوق شهروندی، تأثیر خود محوری در رفتارهای اجتماعی، ارتقای فرهنگ کار و تلاش، تشویق مخاطبان به ورزش و تحرک، لزوم استحکام پیوندهای اجتماعی در جامعه، تقویت فضایل اخلاقی در جامعه و تقویت بهداشت روانی و نشاط و شادابی خانواده‌ها موضوعاتی هستند که این برنامه به آن می‌پردازد.

برنامه «صبح به خیر قومس» که با گویندگی مازیار حاجعلیان و آزیتا آسودگان  پخش می‌شود، در برگیرنده بخش های متنوع و جذابی از قبیل آقای ریزبین، پیامک و تلفن‌های مردمی، گزارش موضوعی از سطح شهر، اماکن ورزشی، بوستان‌ها، ارتباط با مسئولان استان، خبرهای ورزشی استان، سیب سلامت، هواشناسی و ایستگاه هنر است.

امتیاز شما